Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønn !!

Men vil se hele gutten !!!!

Du SER jo hele gutten på bildene da ! Hvor stor tror du egentlig han ER ? *Ler*

Bare vent til han blir stor og sterk ,og står på beite og venter på at en eller annen syklist skal komme forbi ,sånn at han har noen å skremme ;-)

Annonse

Gjest Raglan

Du SER jo hele gutten på bildene da ! Hvor stor tror du egentlig han ER ? *Ler*

Bare vent til han blir stor og sterk ,og står på beite og venter på at en eller annen syklist skal komme forbi ,sånn at han har noen å skremme ;-)

Så bare haue og halve kroppen jeg.

*iler tilbake til bildet*

Annonse

Gjest retvizan

Hingstetiss ?? Snakker du for Joppehoppa ??

Jeg liker de i _litt_ mindreutgaver og som en slipper hjelp av andre til å styre på plass

Jeg mente jo ikke at du skulle ta for deg da, vet du. Du klaga at du ikke så nok av lille Joppe, derfor - siden det er deg - trakk jeg den slutninga at du ville se utstyret.

*Smelte*

Å, han er skjønn! Jeg har forresten bestilt caps til ham, da blir han en tøff liten stud, vettu! Gleder meg vilt til å hilse på! :-)

Caps ? Til Sherdil ??? Ja , lykke til sier jeg !!! Det er mer enn nok kamp å få grime på han, om han ikke må ha caps også...*ler*

Gjest Raglan

Jeg mente jo ikke at du skulle ta for deg da, vet du. Du klaga at du ikke så nok av lille Joppe, derfor - siden det er deg - trakk jeg den slutninga at du ville se utstyret.

Takk for at du ikke trodde jeg ville ta til meg.*s*

Det går da en grense

Jeg så på feil plass- jeg så under føll og der var det bare et bilde av halve kroppen og hodet.

Men NÅ har jeg studert ham og han var vakker..........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...