Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva pokker gjør du oppe så tidlig??? Nei, du trenger ikke si det, he he, Sverige - Nigeria! Right?

Er klar jeg også. :-)

Det sier seg selv :)

Jeg har satset de siste kronene mine som står på unibet på disse tre kampene. God odds, men rimelig usikkert... 100 kroner blir i hvertfall til nesten 800 om trippelen går inn, og da er jeg plutselig i overskudd igjen.

Sverige - Nigeria: Sverige bør vinne. De har et godt lag. Kan fort bli U.

Spania - Paraguay: Spania har lenge imponert meg, og jeg tror de bør klare brasene, til og med ganske greit! (Egentlig den kampen av disse tre jeg mener er sikrest...).

Argentina - England. Argentina bør vinne forholdsvis lett, men er det noe kamper mellom disse to landene har vist tidligere, så er det at man aldri vet.

Den siste kampen skal for øvrig sees på pub i byen, og det er jo trivsel i seg selv :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57757-altman/#findComment-244072
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...