Gå til innhold

Det er lett å rope halleluja, men gjøre det....

Anbefalte innlegg

Jeg føler at jeg er uanstendig tidlig oppe om dagen. Det må jeg bare si med en gang. Grunnen til dette er fotball - og kanskje bittelittegranne - en psyk psyke.

Nå er det Sverige - Nigeria på tv om en time, og klokken 13.30 kommer virkelig VM's triller: Argentina - England, som skal nytes på en pub, full av øl og røyk! Det er nemlig fortsatt lov til å røyke på pubber!

Men ha en fin dag, og det er ingen skam å blir relativt snydens i dette nydelige været vi har om dagen!

God jul!

Fortsetter under...

Jeg synes også dette er en uforskammet tid å stå opp på, men noen av oss må faktisk jobbe for lønna vår da. Men neimen om jeg hadde orket å dra meg opp til denne tiden for å se _fotball_, urk. (selv om vi har de svenske kanalene, hehe).

Jeg synes også dette er en uforskammet tid å stå opp på, men noen av oss må faktisk jobbe for lønna vår da. Men neimen om jeg hadde orket å dra meg opp til denne tiden for å se _fotball_, urk. (selv om vi har de svenske kanalene, hehe).

Det skumle er jo faktisk at jeg ikke drar meg opp, men jeg får faen skjæra meg ikke sove lenger. Tror det er solsteiken på rommet, min ubevisste fotballtrang, eller rett og slett det at jeg la meg alt for tidlig i går, som er skylden!

Det skumle er jo faktisk at jeg ikke drar meg opp, men jeg får faen skjæra meg ikke sove lenger. Tror det er solsteiken på rommet, min ubevisste fotballtrang, eller rett og slett det at jeg la meg alt for tidlig i går, som er skylden!

Solsteiken ja.... Det er derfor senga ligger i skjul bak skapet, vinduene er vidåpne og takvifta står på fullt hele natten. Blir det riktig hett flytter vi ut på verandaen.

Solsteiken ja.... Det er derfor senga ligger i skjul bak skapet, vinduene er vidåpne og takvifta står på fullt hele natten. Blir det riktig hett flytter vi ut på verandaen.

Velvel.. man bør vel egentlig ikke klage på denne varmen, det blir tidsnok dårlig vær igjen...

Under 40 min igjen til kampen! :)

Hmmm manglet visst noe i overskriften min... mellom "men" og "gjøre".

Jaja...

må berre få sagt at eg også er uanstendig tidlig oppe i dag! fytterakkern. men det kjennes _ikkje_ godt ut, og eg ville gitt ein god del for å få legge meg igjen. men men - eg skal sitte klar med trompeten klokka 10, så da så.

men klokka 15 er det sola som gjelder :))

kos deg med fotballen, ølen og alt det derre!

Annonse

må berre få sagt at eg også er uanstendig tidlig oppe i dag! fytterakkern. men det kjennes _ikkje_ godt ut, og eg ville gitt ein god del for å få legge meg igjen. men men - eg skal sitte klar med trompeten klokka 10, så da så.

men klokka 15 er det sola som gjelder :))

kos deg med fotballen, ølen og alt det derre!

Det er klart jeg skal kose med med øl, fotball og alt det derre - hva nå det er, men trivsel er det helt sikkert :)

Du får kose deg du også, med trompet og gode greier :)

Det er klart jeg skal kose med med øl, fotball og alt det derre - hva nå det er, men trivsel er det helt sikkert :)

Du får kose deg du også, med trompet og gode greier :)

mja - det er høyst sannsynlig at eg koser meg enda meir når eg er ferdig med trompetspillinga. eg har iallfall ein gryende mistanke om det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...