Gå til innhold

Drømmer om DOL!


leila

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli litt sånn smårar tror jeg...

Inatt drømte jeg at DOL åpnet et nytt forum, som het "religion og småknask". I begynnelsen godtok jeg dette uten å tenke noe mer over det, men så gikk det opp for meg at dette måtte da være et forum som kunne komme til å innby til enda større diskusjoner enn det var på livssyn! Så jeg skrev en mail til webbis og spurte om hvorfor de ikke like gjerne kunne åpne livssyn igjen, og da svarte han/hun at dette religionsforumet skulle være kun for religiøse. Altså fikk ikke jeg som ateist lov til å skrive innlegg eller svare på noe der inne.

De sa: "Man kan ikke tillate at folk uttaler seg om noe de ikke kjenner til!"

Uff. Er det været som gjør meg gal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope, det er ikke været, det er DOL som gjør deg gal. Velkommen i klubben!

Selv har jeg vært på masse doltreff - i drømmene. Derfor trenger jeg ikke å dra dit på ordentlig!

:o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, det er ikke været, det er DOL som gjør deg gal. Velkommen i klubben!

Selv har jeg vært på masse doltreff - i drømmene. Derfor trenger jeg ikke å dra dit på ordentlig!

:o))

*lol*

Det er den d å r l i g s t e unnskyldningen du hittill har fabrikkert!

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drømt om DOL mange ganger i de årene jeg har vært her så du er ikke alene om det! :-))

I natt drømte jeg at jeg var på besøk hos en Doler og etterpå var jeg på studietur med en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raglan

Jeg drømmer ikke om DOL, men i den perioden jeg bodde på småprat var det ille.

Når jeg la meg om kvelden tastet jeg inn det jeg lå og tenkte på på tastaturet.

Lå liksom og stavet for meg selv........og det var slitsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Du har nok vært for mye på dol du*s*

Jeg selv drømte om dol en periode i begynnelsen av min dol karriere. Jeg drømte i tekst og drømte om småprat:p

Du burde kanskje ta deg en liten pause om du fortsetter og drømme*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

Jeg vet akkurat hvordan det føltes! I min mest hektiske nybegynner-internet-24timer-i-døgnet-periode så var jeg i praksis på et sykehus. Husker at jeg drømte at jeg var på jobb og skulle gå inn på et pasientrom. Før jeg åpnet døra fikk jeg en advarselsboks hvor det sto: Vil du virkelig åpne denne døra? Trykk OK eller Avbryt.

Da har det gått litt vel langt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...