Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God morgen, vennen! :o)

Jeg har enda ikke fått gjort meg nytte av godværet, jeg, men i dag skal jeg forsøke å få litt sol på kroppen, tenkte jeg. :o)

Jeg begynner sent i dag (15:00), og siden Nora begynner 10:10, har vi allerede fått kost oss litt på morgenkvisten sammen. Koselig.

Den hestekuren har vært utrolig vellykka, hun har vært som en veloppdragen skjønn liten engel hver eneste dag! Det kan vel hende at dette var det perfekte tidspunktet å ta denne kuren på, slik at hun er ekstra mottagelig. Uansett; det funker! Hurra! :o))

Snakka forresten med legen om Miriam, han satte opp dosen, og sa at vi gir det 3 uker til, før vi evt skifter medisin. Veldig ålreit den legen, han virker som han virkelig bryr seg, og var så søt da jeg snakka med ham - virka virkelig engasjert og riktig bekymra. Det gjør meg optimistisk i forhold til tiden framover. Det blir nok en råd.

Hvordan er det hos deg da? Alt vel??

Nevnte jeg om hun i Sverige til deg? Hvis jeg gjorde det, kan jeg fortelle at det har snudd seg nå, og hun er i bedring, heldigvis. :o)

Alt i alt er ting ikke så verst nå.

Solskinnsklem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57795-chloe-min-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen, min venn!:o)

Dette var jo en riktig solskinnshistorie!*s*

Det var godt å "høre" at Miriam får bedre oppfølging enn jeg fryktet. Blir så for**** på enkelte bedrevitere og pilletrillere! ;o)

Nora er en dame med meningers mot, ja! He-he! Jeg synes jeg hører stemmen hennes. Gled deg over hennes "goodwill" - periode!;o) Gi henne en kos fra "hun med englehåret"! (Psst! Englehåret er ikke "englefarget" lenger!)

Hun i Sverige? Enten så var jeg fryktelig fjern (og det er jeg jo aldri!) eller så har jeg ikke fått med meg adressen. Men det spiller ikke så stor rolle. Det viktigste er at ting snur til det bedre.

Nyt solen i dag, kjære Poetica. Det er sannerlig godt å leve nå. Vi storkoser oss, enten i hagen med et plaskebasseng eller på stranda. I dag blir det nok svømmebassenget, for ungene skal til sine respektive.

*knuseklemmer i varmen*

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57795-chloe-min-o/#findComment-244119
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...