SierDuDet Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Det her er det jeg kaller en bra kamp! Masse sjanser til begge lag, 1 - 1 før pause, et ganske greit resultat til nå, men jeg er rimelig sikker på at dette ikke blir en 1 - 1 kamp. Til det er det for mange sjanser. Mange jeg kjenner håper Sverige ryker ut fordi de kritiserer norges måte å spille på, men ærlig talt.. ser man det her så ser man at svenskene uten tvil har grunn til å kritisere oss... De er trossalt alt vi ikke er. De spiller god fotball, har et godt forsvar, gode enkeltspillere og de er til og med godt organisert. Så sant ikke varmen fucker opp de svenske spillerne helt - og det er det en viss fare for da de ikke er vandt til slik varme - så tror jeg de drar i land det her. Hittil har det kanskje ikke vært den helt store grunnen til å kritisere dommeren, men i forhold til kampene i går hvor dommerne var jævla strenge, så har vi nå en dommer som tillater mye, og han kunne uten tvil blåst ett straffe til Sverige, noe som gikk opp i opp da Nigeria også fint kunne fått ett straffespark. Det gule kortet for filming var for øvrig drøy kost, og det kunne likegodt ha blitt blåst straffe der. Filming var det i hvertfall ikke. Jeg får ikke sett de siste 10 min av neste omgang fordi jeg må ta toget til byen, og DET er noget irriterende akkurat nå... Kanskje jeg "ikke rekker" toget og må ta neste 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jajamensan, heia Elofsson, kjøttbullor, systembolaget, gjøkorna og tre kronor! VM's mest underholdende kamp så langt; mange flotte enkeltprestajoner, scoringer, et nestenselvmål, klipp & lim + kjapp, morsom fotball. Sånne kamper vil vi ha flere av! Fortjent? Tja, det er jo måla som teller da. Synes forøvrig det var mindre knuffing i denne kampen enn mange av de foregående, da blir det jo mer flyt i spillet. Ga opp den registreringa på Unibet, kan ikke fordra sider som lager lange regler om passordkriterier; forlanger både store bokstaver og tall jo! *Snøft* Så du skal ut og pubbe deg? He he, ikke dra til/spark/skall/klyp noen da! Og pass deg for sånne som meg. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Jajamensan, heia Elofsson, kjøttbullor, systembolaget, gjøkorna og tre kronor! VM's mest underholdende kamp så langt; mange flotte enkeltprestajoner, scoringer, et nestenselvmål, klipp & lim + kjapp, morsom fotball. Sånne kamper vil vi ha flere av! Fortjent? Tja, det er jo måla som teller da. Synes forøvrig det var mindre knuffing i denne kampen enn mange av de foregående, da blir det jo mer flyt i spillet. Ga opp den registreringa på Unibet, kan ikke fordra sider som lager lange regler om passordkriterier; forlanger både store bokstaver og tall jo! *Snøft* Så du skal ut og pubbe deg? He he, ikke dra til/spark/skall/klyp noen da! Og pass deg for sånne som meg. ;-) Jeg "rakk" ikke toget klokken kvart over ti, så jeg får heller ta kvart over elleve toget. Man stikker trossalt ikke plutselig av når Sverige leder 2-1 og det er så ekstremt underholdene fotball på tv! Meget bra kamp, det er helt sikkert, og den hadde alt. Straffe, nesten selvmål, mange sjanser, osv.. Jeg får nok med meg siste omgangen i Spania kampen etterpå, men det er Argentina kampen som skal sees i sin helhet! Håper den blir like underholdene! Lurer på om det finnes noen Engelske pubber i Oslo, og hva de heter? Det hadde vært noe å se kampen der... Det at passordsordninga på Unibet var noget "streng" med store bokstaver, små, tall, osv, det tok jeg som en betryggelse på sikkerheten der. To kamper igjen nå, og går de som jeg håper så blir en 100-lapp gjort om til nesten 800 kroner, men det spørs vel det... Det viktigste nå er god fotball og øl! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg "rakk" ikke toget klokken kvart over ti, så jeg får heller ta kvart over elleve toget. Man stikker trossalt ikke plutselig av når Sverige leder 2-1 og det er så ekstremt underholdene fotball på tv! Meget bra kamp, det er helt sikkert, og den hadde alt. Straffe, nesten selvmål, mange sjanser, osv.. Jeg får nok med meg siste omgangen i Spania kampen etterpå, men det er Argentina kampen som skal sees i sin helhet! Håper den blir like underholdene! Lurer på om det finnes noen Engelske pubber i Oslo, og hva de heter? Det hadde vært noe å se kampen der... Det at passordsordninga på Unibet var noget "streng" med store bokstaver, små, tall, osv, det tok jeg som en betryggelse på sikkerheten der. To kamper igjen nå, og går de som jeg håper så blir en 100-lapp gjort om til nesten 800 kroner, men det spørs vel det... Det viktigste nå er god fotball og øl! Den sikkerheten hjelper ikke mye når jeg glemmer passordet. :-/ Fotball OG øl er en bra kombimasjon. Jeg får nøye meg med bare øl i morgen kveld, skal i bursdag og går glipp av Brasil - Kina. Reprisen da, men dog. Jeg gikk forresten glipp av Nigerias mål, hadde sønnen & samboer'n her som sto på farten til å kjøre til Oslo, og det ble litt kaotisk en stund. Dæver'n for noen flotte volter han tok da! *Ler* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244201 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest punkyB Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg "rakk" ikke toget klokken kvart over ti, så jeg får heller ta kvart over elleve toget. Man stikker trossalt ikke plutselig av når Sverige leder 2-1 og det er så ekstremt underholdene fotball på tv! Meget bra kamp, det er helt sikkert, og den hadde alt. Straffe, nesten selvmål, mange sjanser, osv.. Jeg får nok med meg siste omgangen i Spania kampen etterpå, men det er Argentina kampen som skal sees i sin helhet! Håper den blir like underholdene! Lurer på om det finnes noen Engelske pubber i Oslo, og hva de heter? Det hadde vært noe å se kampen der... Det at passordsordninga på Unibet var noget "streng" med store bokstaver, små, tall, osv, det tok jeg som en betryggelse på sikkerheten der. To kamper igjen nå, og går de som jeg håper så blir en 100-lapp gjort om til nesten 800 kroner, men det spørs vel det... Det viktigste nå er god fotball og øl! Belfry er jo en bra foppalpub. Den ligger i Lillegrensen - sånn ca. rett overnfor Dasslokket mot Grensen . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Belfry er jo en bra foppalpub. Den ligger i Lillegrensen - sånn ca. rett overnfor Dasslokket mot Grensen . Jeg tenkte på Sportsbaren, jeg, men jeg skal sjekke litt.. Må først handle no` klær, men kjenner jeg meg rett blir vel den shoppinga fort ferdig, og da kan jeg jo sjekke den ut 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg "rakk" ikke toget klokken kvart over ti, så jeg får heller ta kvart over elleve toget. Man stikker trossalt ikke plutselig av når Sverige leder 2-1 og det er så ekstremt underholdene fotball på tv! Meget bra kamp, det er helt sikkert, og den hadde alt. Straffe, nesten selvmål, mange sjanser, osv.. Jeg får nok med meg siste omgangen i Spania kampen etterpå, men det er Argentina kampen som skal sees i sin helhet! Håper den blir like underholdene! Lurer på om det finnes noen Engelske pubber i Oslo, og hva de heter? Det hadde vært noe å se kampen der... Det at passordsordninga på Unibet var noget "streng" med store bokstaver, små, tall, osv, det tok jeg som en betryggelse på sikkerheten der. To kamper igjen nå, og går de som jeg håper så blir en 100-lapp gjort om til nesten 800 kroner, men det spørs vel det... Det viktigste nå er god fotball og øl! Hvid du klarte å surre deg fram til en engelsk pub, så har du helt sikkert hatt det heftig og fuktig. Så heftig og fuktig at jeg tviler sterkt på om du klarer å surre deg hjemover igjen, he he. Men HVIS du nå skulle snuble over en pc på din ravende ferd, så lurer jeg på to ting: Hvem endte du opp med å sette penger på, England eller Argentina? Vet du holdt en knapp på sistnevnte, men jeg tror du var litt usikker? Er kampen underholdende nok til at jeg bør få med meg reprisen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Hvid du klarte å surre deg fram til en engelsk pub, så har du helt sikkert hatt det heftig og fuktig. Så heftig og fuktig at jeg tviler sterkt på om du klarer å surre deg hjemover igjen, he he. Men HVIS du nå skulle snuble over en pc på din ravende ferd, så lurer jeg på to ting: Hvem endte du opp med å sette penger på, England eller Argentina? Vet du holdt en knapp på sistnevnte, men jeg tror du var litt usikker? Er kampen underholdende nok til at jeg bør få med meg reprisen? Jeg holdt en knapp på England, og hadde planer om å sette penger på dem. I siste liten tok jeg heller og satsa sikkert, og satt pengene - en kamp i en trippel (de andre to idag gikk inn) - på Argentina. Jeg skulle fulgt mitt hjerte og fått mer enn dobbelt så høy Odds som Argentina hadde, men det gjorde jeg ikke, og hundringsen som kunne blitt 800 kroner, som KUNNE (dersom jeg hadde satset på England, som jeg egentlig skulle...) blitt nærmere 1500. Menmen, shit happens, England vant på et helt ok straffespark, som du sikkert vet. Argentina var latterlig dårlig i dag. Kjente dem overhodet ikke igjen, og seieren var fullt fortjent. Mye å se er nok kampen ikke, men det er mulig jeg er litt preget av at jeg holdt med "feil" lag. Ja, fuktig blei det, men hjem kom jeg. Skal på fest om 2 timer, så jeg måtte hjem uansett... Og i den varmen, og den ekstreme folkemassen som var på pubben, så trenger jeg en dusj før jeg går videre idag 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg holdt en knapp på England, og hadde planer om å sette penger på dem. I siste liten tok jeg heller og satsa sikkert, og satt pengene - en kamp i en trippel (de andre to idag gikk inn) - på Argentina. Jeg skulle fulgt mitt hjerte og fått mer enn dobbelt så høy Odds som Argentina hadde, men det gjorde jeg ikke, og hundringsen som kunne blitt 800 kroner, som KUNNE (dersom jeg hadde satset på England, som jeg egentlig skulle...) blitt nærmere 1500. Menmen, shit happens, England vant på et helt ok straffespark, som du sikkert vet. Argentina var latterlig dårlig i dag. Kjente dem overhodet ikke igjen, og seieren var fullt fortjent. Mye å se er nok kampen ikke, men det er mulig jeg er litt preget av at jeg holdt med "feil" lag. Ja, fuktig blei det, men hjem kom jeg. Skal på fest om 2 timer, så jeg måtte hjem uansett... Og i den varmen, og den ekstreme folkemassen som var på pubben, så trenger jeg en dusj før jeg går videre idag Ok, tror jeg dropper den kampen. Har tross alt fått med meg to drivende bra kamper i dag, og den høres ikke ut til å være verd en drakamp om fjernkontrollen. Nå får du løpe og svare Tanya da, ser ut til at du har draget der... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244550 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Ok, tror jeg dropper den kampen. Har tross alt fått med meg to drivende bra kamper i dag, og den høres ikke ut til å være verd en drakamp om fjernkontrollen. Nå får du løpe og svare Tanya da, ser ut til at du har draget der... ;-) Jeg har ofte draget på dol-damer, men det er bare helt til de møter meg... Jeg tror ikke du trenger å se kampen. Det var Argentina som hadde ballen hele tiden, gjerne i Englands 16 - meter, men de fikk aldri til noen skudd eller noe. England var MYE nærmere 2 og 3 - 0 enn Argentina var scoring. Nå håper jeg faktisk at Argentina ryker ut, det hadde vært artig, og når England kunne tukte dem idag, så kan garantert Sverige det til uka! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg har ofte draget på dol-damer, men det er bare helt til de møter meg... Jeg tror ikke du trenger å se kampen. Det var Argentina som hadde ballen hele tiden, gjerne i Englands 16 - meter, men de fikk aldri til noen skudd eller noe. England var MYE nærmere 2 og 3 - 0 enn Argentina var scoring. Nå håper jeg faktisk at Argentina ryker ut, det hadde vært artig, og når England kunne tukte dem idag, så kan garantert Sverige det til uka! Jeg liker ikke å innrømme det, men jeg ser slett ikke bort i fra at Sverige kan gjøre det veldig bra i dette VM. Det viste de i dag, spillet deres hadde både fart, kreativitet og ok presisjon. Alltid gøy å se offensiv fotball. :-) Hva er det egentlig du gjør når du treffer dol-damer? Sparker dem på leggen, he he? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg liker ikke å innrømme det, men jeg ser slett ikke bort i fra at Sverige kan gjøre det veldig bra i dette VM. Det viste de i dag, spillet deres hadde både fart, kreativitet og ok presisjon. Alltid gøy å se offensiv fotball. :-) Hva er det egentlig du gjør når du treffer dol-damer? Sparker dem på leggen, he he? Jeg tror, og HÅPER at begge våre nordiske naboer skal gjøre det bra i dette VM! Sparker? Nei, sparket jeg deg, eller? Neida.. det er vel bare det at noen av damene her har en tendens til å tro at jeg er en eller annen mannlig fotomodell, uansett hvor mye jeg sier at jeg ikke ser ut Menmen.. det har jo forsåvidt gått greit med dol-damene.. har jo møtt folk i halvannet år, vært sammen med en i 2-3 mnd, en i 6 mnd, og noe greier i 2 mnd med en tredje, så jeg har vel egentlig klart meg greit Menmen.. jeg er litt beskjeden, vet du! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg tror, og HÅPER at begge våre nordiske naboer skal gjøre det bra i dette VM! Sparker? Nei, sparket jeg deg, eller? Neida.. det er vel bare det at noen av damene her har en tendens til å tro at jeg er en eller annen mannlig fotomodell, uansett hvor mye jeg sier at jeg ikke ser ut Menmen.. det har jo forsåvidt gått greit med dol-damene.. har jo møtt folk i halvannet år, vært sammen med en i 2-3 mnd, en i 6 mnd, og noe greier i 2 mnd med en tredje, så jeg har vel egentlig klart meg greit Menmen.. jeg er litt beskjeden, vet du! *Boblelatter* :-) Joda, jeg kom noenlunde helskinna gjennom møtet med deg, noe har du tydeligvis snappa opp fra filmen over alle filmer; man skal vise respekt for de eldre. ;-) Apropos den filmen, husker du Sonny og Lucy Mancini i Connie's bryllup? Hva med å prøve den taktikken på neste treff? Selvfølgelig med påfølgende treffrapport. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 *Boblelatter* :-) Joda, jeg kom noenlunde helskinna gjennom møtet med deg, noe har du tydeligvis snappa opp fra filmen over alle filmer; man skal vise respekt for de eldre. ;-) Apropos den filmen, husker du Sonny og Lucy Mancini i Connie's bryllup? Hva med å prøve den taktikken på neste treff? Selvfølgelig med påfølgende treffrapport. Nå vet jeg faktisk ikke hva du snakker om.. Jeg vet selvsagt hvem Sonny er, men jeg forstår ikke engang at jeg tok noe derfra nå. Kanskje det ligger ubevisst i meg De fleste fra det treffet kom helskinnet fra meg, jeg sto trossalt ute og røyket så godt som hele tiden... Du og din datter, samt zuuul og et par andre er vel de eneste jeg ikke hadde møtt før, som jeg husker 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Nå vet jeg faktisk ikke hva du snakker om.. Jeg vet selvsagt hvem Sonny er, men jeg forstår ikke engang at jeg tok noe derfra nå. Kanskje det ligger ubevisst i meg De fleste fra det treffet kom helskinnet fra meg, jeg sto trossalt ute og røyket så godt som hele tiden... Du og din datter, samt zuuul og et par andre er vel de eneste jeg ikke hadde møtt før, som jeg husker Scene: Bryllupet i begynnelsen av filmen. Sonny forsvinner fra festlighetene sammen med forloveren til Connie, Lucy Mancini. Gamle Corleone sender Hagen ut for å spore opp "den fortapte sønn", og Hagen hører mistenkelige lyder fra doen. Sonny og Lucy tar en stående versjon der inne. Riktig en jiggi-jiggi-bom-bom. ;-) Ringer det en bjelle nå? Ikke så rart du husker meg, vettu, bosatte meg omtrent ute på trappa jeg også. Dvs. helt til jeg og Tuss@ kuppa eldretreffet ved siden av. Der var det askebegre, he he. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Scene: Bryllupet i begynnelsen av filmen. Sonny forsvinner fra festlighetene sammen med forloveren til Connie, Lucy Mancini. Gamle Corleone sender Hagen ut for å spore opp "den fortapte sønn", og Hagen hører mistenkelige lyder fra doen. Sonny og Lucy tar en stående versjon der inne. Riktig en jiggi-jiggi-bom-bom. ;-) Ringer det en bjelle nå? Ikke så rart du husker meg, vettu, bosatte meg omtrent ute på trappa jeg også. Dvs. helt til jeg og Tuss@ kuppa eldretreffet ved siden av. Der var det askebegre, he he. Faen, det husker jeg jo selvsagt, og det var den episoden jeg trodde du mente, MEN, jeg har ikke forstått før nå at den Sonny knulla var en annen enn kona... satan.. jaja Så ille har jeg ikke vært, men jeg har en tendens til å gjøre lignende ting (ikke så ille...) før det skjer noe mellom meg og hun jeg liker... Hehe, hva med meg da? Første jeg gjorde på treffet var å gå inn på eldre treffet og være jævla skuffa over at det var så mye gamle folk på treffet.. jeg ante jo ikke at det var gammeldans rett ved siden av.. Forstår jo i ettertid hvorfor de stusset litt når jeg presanterte meg først med navnet mitt, som de selvsagt ikke kunne, og så nicket... jaja... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Faen, det husker jeg jo selvsagt, og det var den episoden jeg trodde du mente, MEN, jeg har ikke forstått før nå at den Sonny knulla var en annen enn kona... satan.. jaja Så ille har jeg ikke vært, men jeg har en tendens til å gjøre lignende ting (ikke så ille...) før det skjer noe mellom meg og hun jeg liker... Hehe, hva med meg da? Første jeg gjorde på treffet var å gå inn på eldre treffet og være jævla skuffa over at det var så mye gamle folk på treffet.. jeg ante jo ikke at det var gammeldans rett ved siden av.. Forstår jo i ettertid hvorfor de stusset litt når jeg presanterte meg først med navnet mitt, som de selvsagt ikke kunne, og så nicket... jaja... Vi ble også en smule forvirra da vi ankom, fikk ikke helt dol-imaget til å stemme liksom. Men så kom Blésha da, og losa oss fram til rett lokale. Skulle likt og sett situasjonen hvor du presenterte deg! *Flire* Nå MÅ du se Gudfaren igjen! Tenk om du har gått glipp av flere ting! Kanskje hesten egentlig var en gnu, aldri godt å vite, vettu. Lucy ble forresten gravid med Sonny like før han døde, men Corleone tok seg av saken og sendte henne til "familien" i Vegas hvor hun fikk utført abort av Johnny Fontaine's lege. Hun forlova seg seinere med den samme legen. Og du, bare slapp av, dette er fra BOKA. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244626 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Vi ble også en smule forvirra da vi ankom, fikk ikke helt dol-imaget til å stemme liksom. Men så kom Blésha da, og losa oss fram til rett lokale. Skulle likt og sett situasjonen hvor du presenterte deg! *Flire* Nå MÅ du se Gudfaren igjen! Tenk om du har gått glipp av flere ting! Kanskje hesten egentlig var en gnu, aldri godt å vite, vettu. Lucy ble forresten gravid med Sonny like før han døde, men Corleone tok seg av saken og sendte henne til "familien" i Vegas hvor hun fikk utført abort av Johnny Fontaine's lege. Hun forlova seg seinere med den samme legen. Og du, bare slapp av, dette er fra BOKA. Det er jo det som er det bra med den filmen, man finner stadig nye geniale greier Det er klart jeg visste at hun ble gravid rett før han døde, sønnen heter trossalt Vincent Mancini og blir den nye Gudfaren i slutten av 3ern 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Det er jo det som er det bra med den filmen, man finner stadig nye geniale greier Det er klart jeg visste at hun ble gravid rett før han døde, sønnen heter trossalt Vincent Mancini og blir den nye Gudfaren i slutten av 3ern *Banker seg i skallen* Stemmer det, jeg har tydeligvis noen hull i Gudfaren 3. Husker det nå, men hadde glemt det. Hmm, Vincent ble abortert vekk i boka. Mario Puzo hadde nok avstått fra den handlinga hadde han forutsett Gudfaren 3 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 *Banker seg i skallen* Stemmer det, jeg har tydeligvis noen hull i Gudfaren 3. Husker det nå, men hadde glemt det. Hmm, Vincent ble abortert vekk i boka. Mario Puzo hadde nok avstått fra den handlinga hadde han forutsett Gudfaren 3 Hehe, men skal man glemme noe fra noen så er det fra 3ern, sånn sett var min glemsel verre! 3ern er trossalt den "dårligste" av dem, selv om jeg føler at den er helt på høyden den også. Det er en genial serie, og du har rett når du sier at jeg bør se den snart igjen. Den kan trossalt ikke sees nok ganger. Jeg virkelig digger Marlon Brando som Gudfaren, han er bare helt ekstrem, og sånn en virkelig "sammvittighetsfull" mafiamann bør være. Pacino er selvsagt også genial, men langt ondere, og ikke en person man liker like lett, noe man får bekreftet når en av filmhistoriens mens brutale (uten blod og sånn, men..) mord blir til - selvsagt når han dreper stakkars Fredo... Hmmm jeg glemmer klokka, må i dusjen.. du får ta tiden på meg! Jeg er gutt, så det går fort.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57797-ret/#findComment-244638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.