Gå til innhold

FU: Dine villeste DOL - drømmer!


kie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pirrka

Hadde det enda vore drøymar! Eg har bakt det fullstendig inn i RL eg, går og tenker på at stakkar retz skal til tannlegen og håper Poetica får jobben, lurer på kvar Sør har blitt av o.s.v. I går datt det utav meg til mannen (som ikkje er på DOL), at no har Edvarda endeleg kome tilbake frå ferie! Heldigvis sloss ungane rundt oss, så han oppfatta ikkje kva eg sa...

Litt pinleg eigentleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sexuelle drømmer om Christian Anker, og Webmaster, tilsyn, pluss ett og annet småsnacks som blir for pinlig å nevne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det enda vore drøymar! Eg har bakt det fullstendig inn i RL eg, går og tenker på at stakkar retz skal til tannlegen og håper Poetica får jobben, lurer på kvar Sør har blitt av o.s.v. I går datt det utav meg til mannen (som ikkje er på DOL), at no har Edvarda endeleg kome tilbake frå ferie! Heldigvis sloss ungane rundt oss, så han oppfatta ikkje kva eg sa...

Litt pinleg eigentleg.

Hehe!

Ditto!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det enda vore drøymar! Eg har bakt det fullstendig inn i RL eg, går og tenker på at stakkar retz skal til tannlegen og håper Poetica får jobben, lurer på kvar Sør har blitt av o.s.v. I går datt det utav meg til mannen (som ikkje er på DOL), at no har Edvarda endeleg kome tilbake frå ferie! Heldigvis sloss ungane rundt oss, så han oppfatta ikkje kva eg sa...

Litt pinleg eigentleg.

Må smile av innlegget ditt! Jeg er ikke så veldig aktiv på DOL, men jeg har vært aktiv på et amerikansk nettsted, og kjenner igjen det du skriver.

På det nettstedet er det en moderator som stopper alle innlegg som inneholder "stygge" ord. Men det gjør at den også stopper helt uskyldige mailer, fordi deler av ordet er likt med et grovt ord, som f.eks. "Joe COCKer", "brASS band" etc.

Så vi brukerne av nettstedet har benyttet oss av ulike triks for å unngå dette, f.eks. skrive $ istedenfor S, null istedenfor O, osv. Jeg har derfor flere ganger tatt meg selv i å snike inn disse tegnene når jeg skriver e-mail på engelsk!

Heldigvis har det hittil ikke gått ut noen jobbmail med slike furligehter i! *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (dag)drømmer at McLoud kommer ridende på den skinnende hvite hesten sin, med cowboyhatten kjekt ned i pannen, brunbarket, barsk og tøff.....med sterke muskeløse armer sveiper han meg opp i sadelen sin .....og sammen rir vi inn i solnedgangen.......

Hehehehe....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg (dag)drømmer at McLoud kommer ridende på den skinnende hvite hesten sin, med cowboyhatten kjekt ned i pannen, brunbarket, barsk og tøff.....med sterke muskeløse armer sveiper han meg opp i sadelen sin .....og sammen rir vi inn i solnedgangen.......

Hehehehe....;-)

Wow, nøyaktig den samme drømmen har jeg fra tid til annen :)

*drømmer om McLoud*

Driver du å puler på han, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, nøyaktig den samme drømmen har jeg fra tid til annen :)

*drømmer om McLoud*

Driver du å puler på han, forresten?

Nei lille venn, det gjør vi ikke....!

Dessuten heter det ikke pule....voksne folk har vill og hemningsløs elskov de ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei lille venn, det gjør vi ikke....!

Dessuten heter det ikke pule....voksne folk har vill og hemningsløs elskov de ;-)

Oki, foretrekker vill og hemningsløs knulling, jeg, men det går vel stort sett ut på det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Nei lille venn, det gjør vi ikke....!

Dessuten heter det ikke pule....voksne folk har vill og hemningsløs elskov de ;-)

Men dere bør jo snart se til å treffes !!?? Jeg har visst mast om dette før til ingen nytte .... når skal det skje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere bør jo snart se til å treffes !!?? Jeg har visst mast om dette før til ingen nytte .... når skal det skje??

....jeg er selvfølgelig helt enig med deg...., men tror neppe det vil skje noen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det enda vore drøymar! Eg har bakt det fullstendig inn i RL eg, går og tenker på at stakkar retz skal til tannlegen og håper Poetica får jobben, lurer på kvar Sør har blitt av o.s.v. I går datt det utav meg til mannen (som ikkje er på DOL), at no har Edvarda endeleg kome tilbake frå ferie! Heldigvis sloss ungane rundt oss, så han oppfatta ikkje kva eg sa...

Litt pinleg eigentleg.

*lol* Skjønner VELDIG godt hva du opplever ja! Har det sånn sjøl! :o))

Jeg fikk forresten den jobben! I dag er det den 5. dagen min der allerede, og jeg stortrives!! Den jobben den, den er laga for meg den! Nå begynner jeg klokka 15:00 i dag da, så jeg prøver å få med meg litt sommervær i mellomtiden. :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

*lol* Skjønner VELDIG godt hva du opplever ja! Har det sånn sjøl! :o))

Jeg fikk forresten den jobben! I dag er det den 5. dagen min der allerede, og jeg stortrives!! Den jobben den, den er laga for meg den! Nå begynner jeg klokka 15:00 i dag da, så jeg prøver å få med meg litt sommervær i mellomtiden. :o))

Eg såg det, gratulerer! Det skjedde visst midt oppe i alt det triste, og sidan eg ikkje klarte å skrive noko fornuftig til deg i den forbindelsen, var eg redd det vart litt dumt å sende jobb-gratulasjonar.

Så flott at du trivst med jobben, håper det går betre med deg elles også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*lol* Skjønner VELDIG godt hva du opplever ja! Har det sånn sjøl! :o))

Jeg fikk forresten den jobben! I dag er det den 5. dagen min der allerede, og jeg stortrives!! Den jobben den, den er laga for meg den! Nå begynner jeg klokka 15:00 i dag da, så jeg prøver å få med meg litt sommervær i mellomtiden. :o))

Jøss, har du fått deg ny jobb ? Grattis :-)

Hva slags jobb er det ? (Hvis du vil si noe om det her på dol da?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (dag)drømmer at McLoud kommer ridende på den skinnende hvite hesten sin, med cowboyhatten kjekt ned i pannen, brunbarket, barsk og tøff.....med sterke muskeløse armer sveiper han meg opp i sadelen sin .....og sammen rir vi inn i solnedgangen.......

Hehehehe....;-)

Ja, det skulle jaggu jeg likt å se også. Han må snart få opp seksløperen sin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, har du fått deg ny jobb ? Grattis :-)

Hva slags jobb er det ? (Hvis du vil si noe om det her på dol da?)

Takk! :o)

Jeg vil ikke si så mye om det her, men det er en jobb med karrieremuligheter og den er kjempespennende. Det er i en velkjent bedrift, så for å unngå at det dukker opp folk som vet hvem jeg er, og som jeg ikke kjenner, så må jeg nesten la være å si noe mer om det akkurat her. (Vi får ta det på mail, evt)

Jeg er så glad, etter å ha jobbet som vikar i flere år, på masse forskjellige steder, kjennes det deilig å endelig ha fast jobb og fastlønn igjen! :o))

Juhuuu!!!

:oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg såg det, gratulerer! Det skjedde visst midt oppe i alt det triste, og sidan eg ikkje klarte å skrive noko fornuftig til deg i den forbindelsen, var eg redd det vart litt dumt å sende jobb-gratulasjonar.

Så flott at du trivst med jobben, håper det går betre med deg elles også!

Takk, pirrka! Ja, det var merkelig å få beskjeden om at jobben var min, dagen etter at han døde... Jeg må innrømme at selv om det gledet meg, klarte jeg ikke å mobilisere den helt store entusiasmen da jeg fikk tilbudet først pr telefon. Men nå derimot, nå går jeg rundt med et fornøyd glis. Det er så deilig å ha kommet igang med livet igjen!

Jeg synes det er forferdelig søtt av deg at du sendte meg en tanke om at jobben skulle bli min, takk!! Ble helt overrasket over at du i det hele tatt husket det, jeg! Godt gjort, og uendelig snillt!

:o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...