Gå til innhold

To spørsmål


Nyco

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg for å bli kvitt skjærene som holder et lurveleven utenfor huset klokka fire på morran?? Vurderer å skyte, men er stygt redd for at visse deler av det offentlige ikke vil godta en slik løsning, da vi bor nokså tett oppi her...

Og har noen en ide om hvorfor det lukter bensin inni kupeen til bilen? Har skjekket for lekkasjer, hatt tanken halvt ute på bilen og kan ikke finne noe galt. det er en Merchedes type 91mod, trehundreog noen bokstaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raglan

Svarer bare på det ene spørsmålet jeg ! Kjøp sov i ro-det hjelper.

Skjærene har reir og det bedrer seg når ungene er blitt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du meg ?

Jeg venter spent på hva slags svar du får.

Angående skyting, så fikk vi beskjed om at vi faktisk kunne søke om å få lov til å skyte dem. Med lyddemper på geværet. Men så er sambo aktiv jeger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#2:

Det er en lekkasje på tanken eller et eller annet sted mellom tanken, motoren og tilbake. (retur-slange)

Sier mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en forbanna hakkespett her, og den fungerer som vekkeklokke for meg.

Ellers så synes jeg fuglekvitring er hyggelig å våkne opp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en forbanna hakkespett her, og den fungerer som vekkeklokke for meg.

Ellers så synes jeg fuglekvitring er hyggelig å våkne opp til.

Du kan få undulatene våre.

Gratis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke fjærkre!

Søren!

Der trodde jeg at jeg skulle fått dumpet dem, over på en godtroende fjott....

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren!

Der trodde jeg at jeg skulle fått dumpet dem, over på en godtroende fjott....

;-)

Lohohol...Åh nei du...jeg har fjærkrefobi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren!

Der trodde jeg at jeg skulle fått dumpet dem, over på en godtroende fjott....

;-)

Nope, hvis jeg er hos noe med bråkete fugler så lukker jeg opp vinduet, krysser fingrene og satser på at de stikker av.

Man kan jo bare si - dersom de stikker av; "ops, sorry, det tenke jeg ikke på... nei, nå ble jeg sååååå lei meg for at de søte små stakk av".

Samme gjør jeg om jeg er hos noen med bråkete unger, og motorveien er rett utenfor....

......og så flyttet foreldreforumet inn hit igjen..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, hvis jeg er hos noe med bråkete fugler så lukker jeg opp vinduet, krysser fingrene og satser på at de stikker av.

Man kan jo bare si - dersom de stikker av; "ops, sorry, det tenke jeg ikke på... nei, nå ble jeg sååååå lei meg for at de søte små stakk av".

Samme gjør jeg om jeg er hos noen med bråkete unger, og motorveien er rett utenfor....

......og så flyttet foreldreforumet inn hit igjen..

:)

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter de i et tre, de skjærene ? Det eneste jeg kan komme på er å spenne et stort nett rundt trekronen. Sånn som frukt- og bærbøndene gjør med sine morelltrær, vet du.

Eller (genialt forslag) sag ned det jævla treeet i ly av mørket ! :-)

Nei, skjærer sitter kanskje ikke så mye i trær ? De liker å sitte på bakken eller rundt søppelkassestativer og sånt, de.

Du snakket om å skyte. Det kan du jo gjøre, men med vanngevær altså. Kjøp et skikkelig et i en leketøysforretning og fyll det med noe illeluktende greier. Så når skjærene kommer, slenger du munningen på geværet ut gjennom vinduet og fyrer løs på dem. *he-he*

(fantsifull på formiddagen, jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Hilse mannen din og si at det var det ikke :0)

Nå har sambo stått med hodet oppi bilen og grublisert og funnet at tankmåleren er deffekt og har vært ute før. så har den blitt satt tilbake uten en pakning og dermed dunster bensinen inn gjennom luftekanaltinggreiene i dashbordet...

Han er i skrivende stund på tur ned for å bestille ny tankmåler og sett i en pakning...:0D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter de i et tre, de skjærene ? Det eneste jeg kan komme på er å spenne et stort nett rundt trekronen. Sånn som frukt- og bærbøndene gjør med sine morelltrær, vet du.

Eller (genialt forslag) sag ned det jævla treeet i ly av mørket ! :-)

Nei, skjærer sitter kanskje ikke så mye i trær ? De liker å sitte på bakken eller rundt søppelkassestativer og sånt, de.

Du snakket om å skyte. Det kan du jo gjøre, men med vanngevær altså. Kjøp et skikkelig et i en leketøysforretning og fyll det med noe illeluktende greier. Så når skjærene kommer, slenger du munningen på geværet ut gjennom vinduet og fyrer løs på dem. *he-he*

(fantsifull på formiddagen, jeg)

*glis*

Ikke bare er du fantasifull, men du skal være forbaska treffsikker, også!

Jeg hadde ikke vært en spesielt god skytter klokka fire om morran!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter de i et tre, de skjærene ? Det eneste jeg kan komme på er å spenne et stort nett rundt trekronen. Sånn som frukt- og bærbøndene gjør med sine morelltrær, vet du.

Eller (genialt forslag) sag ned det jævla treeet i ly av mørket ! :-)

Nei, skjærer sitter kanskje ikke så mye i trær ? De liker å sitte på bakken eller rundt søppelkassestativer og sånt, de.

Du snakket om å skyte. Det kan du jo gjøre, men med vanngevær altså. Kjøp et skikkelig et i en leketøysforretning og fyll det med noe illeluktende greier. Så når skjærene kommer, slenger du munningen på geværet ut gjennom vinduet og fyrer løs på dem. *he-he*

(fantsifull på formiddagen, jeg)

Ja du synes du så meg med et digert nett i den ene hånda, ei motorsag i den andre og et vanngevær med råtten vaffelrøre hengende på ryggen....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilse mannen din og si at det var det ikke :0)

Nå har sambo stått med hodet oppi bilen og grublisert og funnet at tankmåleren er deffekt og har vært ute før. så har den blitt satt tilbake uten en pakning og dermed dunster bensinen inn gjennom luftekanaltinggreiene i dashbordet...

Han er i skrivende stund på tur ned for å bestille ny tankmåler og sett i en pakning...:0D

Jepp, uten pakning blir det lekkasje.

Gasslekkasje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du synes du så meg med et digert nett i den ene hånda, ei motorsag i den andre og et vanngevær med råtten vaffelrøre hengende på ryggen....?

Jepp, jeg synes det ! :-)

* Nyco on the move *

(Borettslagets skrekk ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det likedan på gamlebilen, en Citroen Xantia, og etter å ha hatt den på verksted flere ganger fant de til slutt en ørliten lekkasje i en pakning på bensinslangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...