landsbyidioten Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 Du kunne i det minste sagt fra. Jeg rakk det ikke 0 Siter
Zirine Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Gratulerer idioten !! Jeg fikk meldingen og overbrakte meldingen til alle som satt i min umiddelbare nærhet på toget. Klart det gikk bra. Vi var alle klar over at det kom til å gå glimrende - bare ikke deg Du er kjempeflink! Jeg kommer online i kveld - hvis jeg ikke er et annet sted og koser meg - og feirer deg Ha det hyggelig i kveld sammen med dine. *klem* 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 Gratulerer idioten !! Jeg fikk meldingen og overbrakte meldingen til alle som satt i min umiddelbare nærhet på toget. Klart det gikk bra. Vi var alle klar over at det kom til å gå glimrende - bare ikke deg Du er kjempeflink! Jeg kommer online i kveld - hvis jeg ikke er et annet sted og koser meg - og feirer deg Ha det hyggelig i kveld sammen med dine. *klem* Kjekt å "se" deg. :-) Nå skal jeg på jobb på sykehuset, og der er det også ei jente som jeg gleder meg til å se igjen. Mye mulig at jeg også havner på byen i kveld, men da får vi satse på at vi kommer hjem på noenlunde samme tid sånn at vi kan snakkes. Jeg er så GLAAAAAAAAAAAAAD!!! :-) Må bare si det. Forresten skal jeg prøve å få meg fri neste mandag sånn at jeg kan være i Oslo i en uke. *kjempeklem* 0 Siter
Zirine Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Kjekt å "se" deg. :-) Nå skal jeg på jobb på sykehuset, og der er det også ei jente som jeg gleder meg til å se igjen. Mye mulig at jeg også havner på byen i kveld, men da får vi satse på at vi kommer hjem på noenlunde samme tid sånn at vi kan snakkes. Jeg er så GLAAAAAAAAAAAAAD!!! :-) Må bare si det. Forresten skal jeg prøve å få meg fri neste mandag sånn at jeg kan være i Oslo i en uke. *kjempeklem* Da holder jeg av neste helg til deg (og pønk seff.) Det skal bli godt å se deg igjen I dag har jeg kjøpt meg helt splitter ny sykkel i lunchpausen - så jeg er også kjempeglad. Jeg kjøpte i samme farta en til sambis også - så jeg tror han også er litt glad Og kollegaen min, for å ha nevnt det også, kjøpte jaggu meg også sykkel i samme lunchpausen. Han sitter nå også her og gliser ...... Alle er glade i dag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.