Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer idioten !! Jeg fikk meldingen og overbrakte meldingen til alle som satt i min umiddelbare nærhet på toget.

Klart det gikk bra. Vi var alle klar over at det kom til å gå glimrende - bare ikke deg :) Du er kjempeflink!

Jeg kommer online i kveld - hvis jeg ikke er et annet sted og koser meg - og feirer deg ;) Ha det hyggelig i kveld sammen med dine.

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57817-zirine/page/2/#findComment-244339
Del på andre sider

landsbyidioten

Gratulerer idioten !! Jeg fikk meldingen og overbrakte meldingen til alle som satt i min umiddelbare nærhet på toget.

Klart det gikk bra. Vi var alle klar over at det kom til å gå glimrende - bare ikke deg :) Du er kjempeflink!

Jeg kommer online i kveld - hvis jeg ikke er et annet sted og koser meg - og feirer deg ;) Ha det hyggelig i kveld sammen med dine.

*klem*

Kjekt å "se" deg. :-)

Nå skal jeg på jobb på sykehuset, og der er det også ei jente som jeg gleder meg til å se igjen. Mye mulig at jeg også havner på byen i kveld, men da får vi satse på at vi kommer hjem på noenlunde samme tid sånn at vi kan snakkes. Jeg er så GLAAAAAAAAAAAAAD!!! :-)

Må bare si det.

Forresten skal jeg prøve å få meg fri neste mandag sånn at jeg kan være i Oslo i en uke.

*kjempeklem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57817-zirine/page/2/#findComment-244348
Del på andre sider

Kjekt å "se" deg. :-)

Nå skal jeg på jobb på sykehuset, og der er det også ei jente som jeg gleder meg til å se igjen. Mye mulig at jeg også havner på byen i kveld, men da får vi satse på at vi kommer hjem på noenlunde samme tid sånn at vi kan snakkes. Jeg er så GLAAAAAAAAAAAAAD!!! :-)

Må bare si det.

Forresten skal jeg prøve å få meg fri neste mandag sånn at jeg kan være i Oslo i en uke.

*kjempeklem*

Da holder jeg av neste helg til deg (og pønk seff.) Det skal bli godt å se deg igjen :)

I dag har jeg kjøpt meg helt splitter ny sykkel i lunchpausen - så jeg er også kjempeglad. Jeg kjøpte i samme farta en til sambis også - så jeg tror han også er litt glad :) Og kollegaen min, for å ha nevnt det også, kjøpte jaggu meg også sykkel i samme lunchpausen. Han sitter nå også her og gliser ......

Alle er glade i dag :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57817-zirine/page/2/#findComment-244358
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...