Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått EN melding - hallo. Eller to da - inkludert den fra deg :)

Jeg har ikke veldig lyst å reise ut til øyene, jeg har i det hele tatt ikke lyst til noe som inkluderer organisering. Jeg har ting og tang jeg må gjøre i morgen på dagen, så en sånn tur blir litt amputert for min del. Men ettermiddagen og utpå kvelden passer ypperlig for meg. Hvis du/dere har lyst å reise på øynene, så kan jeg evt. møte dere senere på ettermiddagen/kvelden?

Jeg har kjøpt meg sykkel forresten :)) Ordentlig sykkel - signalgrønn - den er skikkelig fin altså.

Nå stikker jeg ut med kollega og sambis - vi stikker fra alle forpliktelsene våre og jogger ut i sola og drikke øl. Sms meg hvis du har lyst å komme - så forteller jeg hvor vi er. Jeg blir ikke utover kvelden/natta - jeg har jo fått en sykkel å dra på plutselig :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57830-zirine/#findComment-244379
Del på andre sider

Gjest punkyB

Jeg har fått EN melding - hallo. Eller to da - inkludert den fra deg :)

Jeg har ikke veldig lyst å reise ut til øyene, jeg har i det hele tatt ikke lyst til noe som inkluderer organisering. Jeg har ting og tang jeg må gjøre i morgen på dagen, så en sånn tur blir litt amputert for min del. Men ettermiddagen og utpå kvelden passer ypperlig for meg. Hvis du/dere har lyst å reise på øynene, så kan jeg evt. møte dere senere på ettermiddagen/kvelden?

Jeg har kjøpt meg sykkel forresten :)) Ordentlig sykkel - signalgrønn - den er skikkelig fin altså.

Nå stikker jeg ut med kollega og sambis - vi stikker fra alle forpliktelsene våre og jogger ut i sola og drikke øl. Sms meg hvis du har lyst å komme - så forteller jeg hvor vi er. Jeg blir ikke utover kvelden/natta - jeg har jo fått en sykkel å dra på plutselig :)

Jeg er heller ikke klar for mye orging - men hadde jo vært ok med en liten piknik. Er jo bare å kjøpe med seg på veien. Men jeg heller nok litt til at det er ok å ha det hjemme hos noen - meg feks. Men vi ser det an ! Jeg er klar for en bytur også !!!

Grattis med sykkel. Da dropper du ergometersykkel?

I ettermiddag ..... mmmmm ..... høres veldig fristende ut å finne pånoe. Egentlig var jeg veldig klar for en rolig kvceld. Må finne ut når brodern kommer først. Jeg har bare vært ute 3 kvelder denne uka - så jeg klarer en til . Tror jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57830-zirine/#findComment-244414
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...