Gjest punkyB Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Bare du som får meldinger idag jo - hva er det med deg???? :-) Hva er dine planer for helgen ? Imorgen har jeg snakket med noen folk om å kanskje kjøpe noe mat og drikke og dra ut til en av øyene , eller bunkre inn i hagen utenfor der jeg bor e.l. Kunne det være noe ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57830-zirine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg har fått EN melding - hallo. Eller to da - inkludert den fra deg Jeg har ikke veldig lyst å reise ut til øyene, jeg har i det hele tatt ikke lyst til noe som inkluderer organisering. Jeg har ting og tang jeg må gjøre i morgen på dagen, så en sånn tur blir litt amputert for min del. Men ettermiddagen og utpå kvelden passer ypperlig for meg. Hvis du/dere har lyst å reise på øynene, så kan jeg evt. møte dere senere på ettermiddagen/kvelden? Jeg har kjøpt meg sykkel forresten ) Ordentlig sykkel - signalgrønn - den er skikkelig fin altså. Nå stikker jeg ut med kollega og sambis - vi stikker fra alle forpliktelsene våre og jogger ut i sola og drikke øl. Sms meg hvis du har lyst å komme - så forteller jeg hvor vi er. Jeg blir ikke utover kvelden/natta - jeg har jo fått en sykkel å dra på plutselig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57830-zirine/#findComment-244379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest punkyB Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg har fått EN melding - hallo. Eller to da - inkludert den fra deg Jeg har ikke veldig lyst å reise ut til øyene, jeg har i det hele tatt ikke lyst til noe som inkluderer organisering. Jeg har ting og tang jeg må gjøre i morgen på dagen, så en sånn tur blir litt amputert for min del. Men ettermiddagen og utpå kvelden passer ypperlig for meg. Hvis du/dere har lyst å reise på øynene, så kan jeg evt. møte dere senere på ettermiddagen/kvelden? Jeg har kjøpt meg sykkel forresten ) Ordentlig sykkel - signalgrønn - den er skikkelig fin altså. Nå stikker jeg ut med kollega og sambis - vi stikker fra alle forpliktelsene våre og jogger ut i sola og drikke øl. Sms meg hvis du har lyst å komme - så forteller jeg hvor vi er. Jeg blir ikke utover kvelden/natta - jeg har jo fått en sykkel å dra på plutselig Jeg er heller ikke klar for mye orging - men hadde jo vært ok med en liten piknik. Er jo bare å kjøpe med seg på veien. Men jeg heller nok litt til at det er ok å ha det hjemme hos noen - meg feks. Men vi ser det an ! Jeg er klar for en bytur også !!! Grattis med sykkel. Da dropper du ergometersykkel? I ettermiddag ..... mmmmm ..... høres veldig fristende ut å finne pånoe. Egentlig var jeg veldig klar for en rolig kvceld. Må finne ut når brodern kommer først. Jeg har bare vært ute 3 kvelder denne uka - så jeg klarer en til . Tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57830-zirine/#findComment-244414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.