Gå til innhold

Trenger hjelp med instrukser.


kie

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg prøver å få til enda en ting på forumet mitt og er nesten i mål med det. Men så leser jeg i README teksten:

"2. Copy code into relevant php enabled file."

Hvordan kopierer man en kode/fil inn i en php-fil?

Koden er en egen fil som begynner med

og slutter med

? >

Noen som kan forklare dette litt med teskje?

Det som liksom skal skje er at de neste x dagene fra forumets kalender (som er på egen side) skal komme opp som en liten infoboks/minikalender (tror jeg) på forsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merk koden. Trykk Ctrl-Insert eller Ctrl-C (fritt valg). Gå til filen du skal ha koden inn i. Sett markøren på et passende sted sånn at det du kopierer inn ikke kommer midt inni noe annet, og trykk Shift-Insert eller Ctrl-V (fremdeles fritt valg). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merk koden. Trykk Ctrl-Insert eller Ctrl-C (fritt valg). Gå til filen du skal ha koden inn i. Sett markøren på et passende sted sånn at det du kopierer inn ikke kommer midt inni noe annet, og trykk Shift-Insert eller Ctrl-V (fremdeles fritt valg). :)

Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...