Solsikke Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Du er vel ikke kommet deg hjem ennå, men jeg skriver en melding uansett jeg:o) Har Eirik kommet seg etter narkosen nå? Og merker du noe forskjell på hørseln kanskje? Jeg ville bare fortelle deg at da vår eldste fikk satt i dren, så merket vi tydelig forskjell i språket hans relativt fort. Husker barnehagen kommenterte at han på så kort tid var blitt kjempe flink å prate. Da var vel han 3,5 år tror jeg. For øvrig var det kjempe kjekt å treffe deg igjen:o) Sa til sambo at vi var på mange måter så like at det var nifst*s* Tror nok ikke det blir så lenge før jeg tar meg en tur over fjorden:o) Neste gang du kommer hit for du være med meg hjem, så slipper du stresset med å passe Eirik så alt for mye*s* Vi snakkes eller mailes:o) Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57852-lillelurven/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillelurven Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Hei på deg! Er helt knekt, og så trøtt at det er vondt, og mørbanka i kroppen. Spør meg ikke hvorfor, aner ikke. Men har vel bært en stk. liten kropp litt mye. Det ble lite søvn i natt, oppå alt kasta Eirik opp. Han hosta og var slimete. Mulig det var derfor. Sov vel tre timer. Da vi kom hjem, var det rett ut på minitivoli!! Men nå har jeg sovet et par timer, og blir vel nesten normal etterhvert. Eirik var seg selv en liten time etter han våkna av narkosen! Helt vill! Han sover nå, og har spist lite.. Men,han var sliten han også! Har ikke merka noe ennå, men de sa det var mye guff i ørene. Så det tyder vel på at det må gå bedre fra nå av, med snakking osv. Er litt spennt på om vi vil merke forskjellen. I morgen tidlig er det turnering igjen. 1. kamp kl. 0900! Og jeg finner ikke ut av hvor Christian kan ha lagt den _ene_ av leggbeskytterene!! Litt kaffe nå, så må jeg til pers. Sambo er pottesur for at jeg slengte meg foran pc`n (idiot) Så han klipper plen. Je,je det kommer noe godt ut av surheten hans. Søndag skal vi til Svolvær, gleder meg nesten til mandag, og alt kommer i gjenge igjen! :-) Ha ei flott helg, det var kjempekos å treffe deg igjen, som du vet! Klæm 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57852-lillelurven/#findComment-244717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.