Gå til innhold

Hvor mye tjener man på en full stilling i dag?


Solsikke

Anbefalte innlegg

Enten i butikk eller på kontor. Når jeg begynner jobbsøkingen melder jeg meg inn i Handel og kontor igjen, slik at jeg får tariff. Hva kan jeg forvente å tjene i månden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

njaei - ca. 20.000 brutto?

Hva? Er det virkelig så mye? Jeg tenker på en nyansatt fersking jeg:o) Har ikke noe utdannelse å skryte av og ikke noe særlig ny erfaring heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Er det virkelig så mye? Jeg tenker på en nyansatt fersking jeg:o) Har ikke noe utdannelse å skryte av og ikke noe særlig ny erfaring heller.

tja, skal vi si 14000 da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, skal vi si 14000 da! :-)

det hørtes rettere ut ja:)Selv om det var veldig lite:( Vil jo ikke ha så mye igjen da etter at skatten og sfoen er betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest himmel og jord

Jøjemeg, her er det så store forskjeller at det er umulig å si. Kontor er ikke bare kontor, vet du ! :-)

Jeg jobber på kontor, og tjener 281.000,- brutto i året (før årets lønnsoppgjør).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøjemeg, her er det så store forskjeller at det er umulig å si. Kontor er ikke bare kontor, vet du ! :-)

Jeg jobber på kontor, og tjener 281.000,- brutto i året (før årets lønnsoppgjør).

Da har du sikkert en tittel bak stillingen din regner jeg med. Jeg tror ikke jeg i dag kan gå inn i en sekretærstilling selv om jeg tidligere har jobbet som det. Regner med at jeg kan få en stilling som kontormedarbeider eller resepsjonist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Er det virkelig så mye? Jeg tenker på en nyansatt fersking jeg:o) Har ikke noe utdannelse å skryte av og ikke noe særlig ny erfaring heller.

Ute på landsbygda har kontoransatte mye lavere lønn i f.eks Oslo dessverre....

Hos oss har sækretærene litt over 20.000 i måneden, tror jeg; det er med full ansiennitet og minst 10 år i bedriften. Vi har forresten nesten ikke sekretærer lenger, alle skriver jo selv nå.

Noen kontormedarbeidere var lønnet over noen under sekretær. I dag har de fleste andre titler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sevenup

Søk hos seriøse firma med godt rykte / god økonomi. Det er bedre betalt i private enn offentlige som oftest.

Tipper en plass mellom 17'-20' avhengig av arb.oppgaver og bedrift.

Hvorfor kan du ikke søke sekretær-stilling da ?

Du må ha tro på deg selv :-)

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk hos seriøse firma med godt rykte / god økonomi. Det er bedre betalt i private enn offentlige som oftest.

Tipper en plass mellom 17'-20' avhengig av arb.oppgaver og bedrift.

Hvorfor kan du ikke søke sekretær-stilling da ?

Du må ha tro på deg selv :-)

Lykke til !

Fordi jeg ikke har utdanningen som trenges. Og jeg er heller ikke noen kløper i rettskriving. Men jeg kan touch metoden og skriver relativt fort, når jeg vil da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Hvis du har fagbrev i handel og kontor får du 120 kroner timen når du jobber i butikk. (etter årets lønnsoppgjør)

Fagbrevet betaler ofte bedriften for at du skal få...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...