Gå til innhold

Har du tatt intensivkurs for sertifikatet?


Solsikke

Anbefalte innlegg

Jeg spekulerer i å gjøre det. Blir liksom ikke tid til å konsentrere seg om lesingen hjemme. Jada om jeg kuttet ut dol får jeg nok mye tid til overs, jeg vet det:o) Men det er enklere å sette seg ned ved maksinen og dole litt, enn det er å hente fram den gørr kjedelige teoriboka for å lese i 5 minutter.

Men det jeg lurte på er hvordan opplegget var. Kjører man opp rett etter et slikt intensiv kurs? Og tar man både tentamen og eksamen med det samme?

Og ikke minst hva koster det? Og kanskje det er noen som vet hvor i Nordland de har slike kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo gjøre det mer motiverende med å teste deg på zensor.no eller gratis teoriprøvetest på Dagbladet. Har hørt at det visstnok ikke finnes noe intensivkurs lengre, men vet det ikke helt sikkert ....

Vi kan jo ta den sammen, jeg strever også fælt med å åpne den boken....: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo gjøre det mer motiverende med å teste deg på zensor.no eller gratis teoriprøvetest på Dagbladet. Har hørt at det visstnok ikke finnes noe intensivkurs lengre, men vet det ikke helt sikkert ....

Vi kan jo ta den sammen, jeg strever også fælt med å åpne den boken....: )

Ja kanskje vi skulle forsøke sammen:o)

Har tatt den dagbladet testen og det funket greit. Men når jeg har to feil for mye på den virkelige tentamen så hjelper det jo ikke.

Mener jeg har sett annonsert slike intensivkurs, men selvsagt ikke nå når jeg har bestemt meg for å ta et selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje vi skulle forsøke sammen:o)

Har tatt den dagbladet testen og det funket greit. Men når jeg har to feil for mye på den virkelige tentamen så hjelper det jo ikke.

Mener jeg har sett annonsert slike intensivkurs, men selvsagt ikke nå når jeg har bestemt meg for å ta et selv.

Har du søkt på nettet? Jeg fant blant annet denne med intensivkurs, men kanskje litt langt unna deg da?

http://www.forerkort.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...