Gå til innhold

Folk som stjeler vesker på Karl johan


pirko

Anbefalte innlegg

Var en jente på Karl Johan i dag som fikk veska si frastjålet av en mann. Jeg så mannen løp avgårde, og jenta etter ropende. Ikke så mange som gadd å reagere. Er det ofte at sånn skjer der?. Hadde jeg ikke hatt sandaler og ryggsekk, tror jeg han fyren hadde ligget tynt an, for han løp ikke veldig fort. Men han så absolutt ikke ut som noen fyllik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ofte, ja !! Det er vel ikke så rart. Helt i enden av Karl Johan, på sjøsiden av Oslo S, står narkisene stimlet sammen som sild i tønne. Samlingsplassen deres, det. Da er det jo bare å ta strake veien opp Karl Johan og loppe folk.

Jeg blir helt skremt jeg, når jeg ser hvor uhyggelig mange av dem det er. (Og ikke alle står jo der heller da...)

Jeg har aldri blitt frastjålet vesken min før i byen, men et åpenbart narkomant kvinnfolk prøvde seg en gang. Hun stakk hånden nedi vesken min bakfra i vrimmelen på Karl Johan. Jeg kjente et ørlite dytt, og skjønte hva som var i ferd med å skje. Rev til meg vesken, og skrek at dama skulle pelle seg vekk. Merkelig nok gjorde hun det. Etterpå ble jeg redd...! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...