Gå til innhold

Hårfjerning på leggene


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg blir rødflammete og får noen småsår når jeg har fjernet hår på leggene i tillegg til at det svir en del resten av dagen. Bruker høvel som er beregnet for hårfjerning for kvinner. Er dette vanlig? Noe jeg kan gjøre for å unngå dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med Veet sin roll-on-voks eller noe sånt. Den var bare helt super. Det gjorde jo selvfølgelig litt vondt, men mindre vondt faktisk enn med typer jeg har brukt før.

Barbering hater jeg, da det vokser ut igjen like fort...så det vet jeg ikke noe om. Men forresten passer du på at bena dine er skikkelig våte først, og bruker du barberskum - det er jo ganske viktig ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med Veet sin roll-on-voks eller noe sånt. Den var bare helt super. Det gjorde jo selvfølgelig litt vondt, men mindre vondt faktisk enn med typer jeg har brukt før.

Barbering hater jeg, da det vokser ut igjen like fort...så det vet jeg ikke noe om. Men forresten passer du på at bena dine er skikkelig våte først, og bruker du barberskum - det er jo ganske viktig ihvertfall.

Bruker stort sett voks, Veet sin som man varmer i micro. Den er helt grei, og gjør ikke vondt. Innimellom tar jeg en sveip over med barbermaskin også, hvis jeg ikke har tid til å vokse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Bruker stort sett voks, Veet sin som man varmer i micro. Den er helt grei, og gjør ikke vondt. Innimellom tar jeg en sveip over med barbermaskin også, hvis jeg ikke har tid til å vokse.

Gjør ikke vondt? Er du helt sprø? Prøvde det der forrige helg. Trodde jo jeg skulle DØ! Alt gikk ikke bort en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør ikke vondt? Er du helt sprø? Prøvde det der forrige helg. Trodde jo jeg skulle DØ! Alt gikk ikke bort en gang!

Du skille fått noen til å rive voksen bort fort for deg! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Du skille fått noen til å rive voksen bort fort for deg! ;-)

Skulle nok det. Det var ikke så enktelt å gjøre det selv, nei. Er da ikke selvdestruktiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Gjør ikke vondt? Er du helt sprø? Prøvde det der forrige helg. Trodde jo jeg skulle DØ! Alt gikk ikke bort en gang!

Poenget med voks er å smøre på så tynt som mulig. Også dra vekk fort, ikke noe nøling.

*glatte, blanke legger på denne alven*

Ps! Sirup fungerer akkurat som voks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...