Gå til innhold

Hvor viktig er bakepulveret i en vaffelrøre?


Gjest trenger svar raskt, noen!

Anbefalte innlegg

Gjest kaffelarsen

Det aller kjedeligste jeg kan få servert borte er vaffler. Det signaliserer liksom "jeg er kjedellig" jeg er gjerrig" jeg gidder ikke lage noe godt til dere for jeg vil dere skal dra fort hjem" Spar stakkarene for det da, lag dem noe godt istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Salt i vafler ? Det har jeg aldri brukt i hvertfall. Salt brukes i pannekaker av noen vet jeg, men ikke i vafler. Tips er littegranne vaniljesukker, da blir det liksom litt "dessertvafler" i smaken.

Bakepulveret brukes for å gjøre vaffelrøren (og selve vaflene også, off kårs) porøs og luftig. Du vet, alle disse bittebittesmå luftboblene oppi røra.

Men jeg tror nok ikke at gjestene dine griper seg til strupene og raller mens de siger ned fra sofaen, selv om du ikke brukte bakepulver :-) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...