Gå til innhold

Hva er mest avskrekkende?


Elis31

Anbefalte innlegg

Alarm eller sikkerhetslåser for å forhindre innbrudd. Tror ikke jeg kan punge ut med begge deler akkurat nå(vi har tre dører tilsammen). Er det noen som har alarm, er dere fornøyd med den?

Jeg synes det er vanskelig å vite om firmaene er seriøse. Jeg har funnet to gode tilbud. Begge er på kun kr 1, - pluss 250 ca pr måned. Men dette er ikke kjente firma som Falken og Securitas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke innbruddstjuv, så det er litt vanskelig å svare på hva som er mest avskrekkende ;o)

Vi har alarm, og i tillegg til vanlig innbruddsalarm har vi også røyk- og brannvarsler tilknyttet til anlegget. Det er faktisk det jeg liker aller best med hele alarmen...

Anbefaler at du sjekker bedre opp prisene, istedenfor å "hoppe på" 1 kroners alarmene. Det kan knytte seg heftelser ved de, som ved første øyekast kan være vanskelig å få med seg. Det skal ikke være vanskelig å få pristilbud hos de ulike aktørene.

Vi har forøvrig Securitas-alarm og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke innbruddstjuv, så det er litt vanskelig å svare på hva som er mest avskrekkende ;o)

Vi har alarm, og i tillegg til vanlig innbruddsalarm har vi også røyk- og brannvarsler tilknyttet til anlegget. Det er faktisk det jeg liker aller best med hele alarmen...

Anbefaler at du sjekker bedre opp prisene, istedenfor å "hoppe på" 1 kroners alarmene. Det kan knytte seg heftelser ved de, som ved første øyekast kan være vanskelig å få med seg. Det skal ikke være vanskelig å få pristilbud hos de ulike aktørene.

Vi har forøvrig Securitas-alarm og er veldig fornøyd.

Hvis du velger alarm, så har jeg et lite tips.

Ring f.eks. Securitas og fortell om tilbudene du har fått. Er der noen haker ved de selskapene eller tilbudene, så vær sikker på at de vet det. Slik kan du holde på til du er sikker på å ha fått det beste tilbudet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alarm fra Sector som vi er veldig godt fornøyde med. Det å betale 1 kr +250 er bare humbug. Jeg tror det er bare for en sensor. Vi har tre sensorer og en brannvarsler. Sector var den som kom billigst utav det i fht falken og de andre mer kjente. Du bør innehente tilbud fra flere selskaper. Det er ikke alltid de største som er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elis31,

Sjekk om alarmene er FG godkjente, slik at du får avslag på boligforsikringen.

Og hvis du velger en av alarmene med bindingstid, regn ut hvor mye dette koster! 250 kr/mnd i to år = 6000 kr! Det er faktisk ganske mye penger!

Husk også at du kan installere en alarm som IKKE er tilknyttet en alarmsentral. Det koster ikke mye, og er sikkert nok til at tyven velger naboens hus istedet. Uansett så vet tyven at det tar tid før alarmselskapet kommer frem, og en tyv tømmer huset ditt på et-par tre minutter (eller mindre).

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...