Gå til innhold

Skattepengene


Gjest Daisy

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy

Når kommer skattepengene? Er det forskjellig fra person til person ettersom når de leverte selvangivelsen? Min ble sendt litt for sent, men jeg ringte å sa i fra (var ikke hjemme, dro før jeg hadde tenkt, så jeg fikk ikke gjort det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Novembermom

Hei Novembermom, vet du om datoen 21. juni også gjelder for de som ikke leverte forenklet selvangivelse. Eller må vi vente helt til oktober?

Nei det vet jeg ikke, men er du ikke selvstendig næringsdrivende, etterskuddspilktig o.l., så får du jo pengene utbetalt til den 21.Juni. Jeg har i alle år levert forenklet og fått pengene innen den og den datoen i Juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...