Gå til innhold

FU: Hvem digger du mest på dol? u/t

Anbefalte innlegg

Gjest birdie forkledt som Alfa eller Bjarne Be

Jeg digge-digge-digge-digger deg, du er så søt og snill og grei

Jeg digge-digge-digge-digger deg, ja, du er alt for meg

I love you og jeg har deg kjær, og når jeg har deg nær da vet jeg at jeg digge-digge-digger deg og håper at du digge-digger meg.

Jeje.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57936-fu-hvem-digger-du-mest-p%C3%A5-dol-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg digge-digge-digge-digger deg, du er så søt og snill og grei

Jeg digge-digge-digge-digger deg, ja, du er alt for meg

I love you og jeg har deg kjær, og når jeg har deg nær da vet jeg at jeg digge-digge-digger deg og håper at du digge-digger meg.

Jeje.

Redd for å bli glemt?

Jeg kan ikke velge....

Jeg velger pønk fordi hun er så impulsiv

idioten for hun er så søt

birdie fordi hun er så hjelpsom

altman fordi han er så god i senga

sing fordi han er så god å huske bursfager - men akkurat nå så fatter jeg ikke hvorfor_det er så bra liksom ..

jeg sender dette innlegget, så kommer jeg på sikkert mer ..

Jeg kan ikke velge....

Jeg velger pønk fordi hun er så impulsiv

idioten for hun er så søt

birdie fordi hun er så hjelpsom

altman fordi han er så god i senga

sing fordi han er så god å huske bursfager - men akkurat nå så fatter jeg ikke hvorfor_det er så bra liksom ..

jeg sender dette innlegget, så kommer jeg på sikkert mer ..

idioten er glup også, det digger jeg!

Og så digger jeg at dere livsnytere har blitt så utrolig sunnhetsbevisste på deres gamle dager, alle tre. Det setter opp en lys og klar ledestjerne for undertegnede, som inntil nylig har avskrevet i alle fall et par av dere som uforbederlige røykere..

Annonse

*hehe* jeg har det på samme måten :)

Jeg sendte innlegget og så i samme sekund at det kunne oppfattes på en annen måte - jeg er glad du ikke tok det feil - jeg glemte et smiletegn.

*puh*

Jeg driver og øver meg i å utelate de derre smileyene, jeg - men man må jo se an sitt publikum.

idioten er glup også, det digger jeg!

Og så digger jeg at dere livsnytere har blitt så utrolig sunnhetsbevisste på deres gamle dager, alle tre. Det setter opp en lys og klar ledestjerne for undertegnede, som inntil nylig har avskrevet i alle fall et par av dere som uforbederlige røykere..

idioten er glup, men alt det andre du sa noe om, det skjønte jeg ikke :))

*hikk* :)

(dette er korrekturest 4 ganger - men ikke kokkektyrlesningen iseg selv(

Hmm hvem jeg digger mest på dol? Det må vel bli dem jeg har mest kontakt med det da. Eller digger og digger. Jeg liker dem i alle fall svært godt, Lillelurven, happygirl, kie, birdie, nitni,double samt noen til.

Unnskyld de jeg har glemt da:o)

Lion og Zirine har jeg etterhvert lært meg å sette pris på. De får meg til å le, så selv om jeg ikke er enig med dem bestandig så er de helt greie:o)

Hmm hvem jeg digger mest på dol? Det må vel bli dem jeg har mest kontakt med det da. Eller digger og digger. Jeg liker dem i alle fall svært godt, Lillelurven, happygirl, kie, birdie, nitni,double samt noen til.

Unnskyld de jeg har glemt da:o)

Lion og Zirine har jeg etterhvert lært meg å sette pris på. De får meg til å le, så selv om jeg ikke er enig med dem bestandig så er de helt greie:o)

Grei? Fryktinngytende mente du vel?!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...