Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, da - så er det ok å handle på Meny..

*dekker trassig for stjerneglansen i øynene*

Skrevet

Æ gjer no faen.

Bare dunk i meg før klokken 18:00 - da stemger sjappa. Jeg må ha brød.

hu-hu

Skrevet

Æ gjer no faen.

Bare dunk i meg før klokken 18:00 - da stemger sjappa. Jeg må ha brød.

hu-hu

Kos dere på DOL da, jeg legger meg. God natt! :-)

Skrevet

Akkurat nå er jeg mest bekymret for hvordan jeg skal komme meg etter festen i går, slik at jeg får gått på festen i kveld

:)

Skrevet

Sånn er det med nordinga. De får automatisk mindreverdighetskomplekser med en gang de kommer sør i landet, og det bare må kompenseres, for eksempel ved at de står fram som skjønnere av ditt og datt. Zirine og Altman er sannsynligvis skremmende enkle mennesker, egentlig.

Skrevet

Sånn er det med nordinga. De får automatisk mindreverdighetskomplekser med en gang de kommer sør i landet, og det bare må kompenseres, for eksempel ved at de står fram som skjønnere av ditt og datt. Zirine og Altman er sannsynligvis skremmende enkle mennesker, egentlig.

Endelig! Debatten om geografisk tilhørighet og selvtillit er altfor fraværende i debatten om mat, så dette er bra. Du har helt rett. Vi har ikke peiling på noe som helst. Dvs. jeg har det da, men Zirine er helt håpløs

Skrevet

Helledussen musikeren - nå var du søt altså :)

Skrevet

Japp, det er det - hvis du ikke handler på Meny på Ski da - den er ikke bra. Det stinker og er full av rot.

Men det er vel ikke store sjanser for at du skal handle der ...

Skrevet

Helledussen musikeren - nå var du søt altså :)

Synes du?:-) Ja, det er ikke første gang jeg hører det, og jeg må innrømme; jeg ER litt søt:-)

Du er søt du og:-) Men ikke altman. Neinei. Han er en fuling.

Skrevet

Synes du?:-) Ja, det er ikke første gang jeg hører det, og jeg må innrømme; jeg ER litt søt:-)

Du er søt du og:-) Men ikke altman. Neinei. Han er en fuling.

altman er verken ful eller skummel - til og med ungene ler av han når han forsøker å stjele godteriet fra dem her borte på senteret.

Redd? Jaaaaada ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...