Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn er det med nordinga. De får automatisk mindreverdighetskomplekser med en gang de kommer sør i landet, og det bare må kompenseres, for eksempel ved at de står fram som skjønnere av ditt og datt. Zirine og Altman er sannsynligvis skremmende enkle mennesker, egentlig.

Sånn er det med nordinga. De får automatisk mindreverdighetskomplekser med en gang de kommer sør i landet, og det bare må kompenseres, for eksempel ved at de står fram som skjønnere av ditt og datt. Zirine og Altman er sannsynligvis skremmende enkle mennesker, egentlig.

Endelig! Debatten om geografisk tilhørighet og selvtillit er altfor fraværende i debatten om mat, så dette er bra. Du har helt rett. Vi har ikke peiling på noe som helst. Dvs. jeg har det da, men Zirine er helt håpløs

Annonse

Helledussen musikeren - nå var du søt altså :)

Synes du?:-) Ja, det er ikke første gang jeg hører det, og jeg må innrømme; jeg ER litt søt:-)

Du er søt du og:-) Men ikke altman. Neinei. Han er en fuling.

altman er verken ful eller skummel - til og med ungene ler av han når han forsøker å stjele godteriet fra dem her borte på senteret.

Redd? Jaaaaada ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...