Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det finnes jo ikke no forum for sånne som meg. Jeg mener, er man gravid så kan man gå på graviditetsforum, er man rusa *he-he - så kan man gå på foreldre og småbarn - er man sulten så kan man gå på seksualitet ....

men jeg har fått ny sykkel - hva faen skal JEG gjøre???

Er jeg normal??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57943-jeg-har-f%C3%A5tt-meg-ny-sykkel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada du er normal, hva med forumet for idrett og trening? Æh...det var vel trøsykkeel?

Idrett og trening er ikke no forum jeg er velkommen i. Jeg forsøkte engang å definere over-the-top-mue-sex som trening - men føyk på hodet ut herfra.

Jeg regner med at de var dehydrerte hele gjenget.

Idrett og trening er ikke no forum jeg er velkommen i. Jeg forsøkte engang å definere over-the-top-mue-sex som trening - men føyk på hodet ut herfra.

Jeg regner med at de var dehydrerte hele gjenget.

Jeg anbefaler forum for dag-/nattvæting.....jeg antar at hvis du sitter hardt nok på sykkelsete så er det vanskelig å pisse.....

....DEN der må davære absoulls

Gjest retvizan

Annonse

Gjest retvizan

*LOL* Du har full oversikt ser jeg!

Jadda, det må man ha, he he. Hvis du går inn på den siste linken på shopping, så ser du den nye capsen jeg har bestilt. Vel, en av dem. De andre finner du på den siste shoppinglinken; Giro d'Italia, Kelme og Mapei.

Nå blir jeg så fin atte! ;-)

Jadda, det må man ha, he he. Hvis du går inn på den siste linken på shopping, så ser du den nye capsen jeg har bestilt. Vel, en av dem. De andre finner du på den siste shoppinglinken; Giro d'Italia, Kelme og Mapei.

Nå blir jeg så fin atte! ;-)

Ja nå blir du fin! :-) Jeg har lyst på et nytt mykt sykkelsete og en ny skikkelig polstret sykkelbukse!

Denne er fin!:

http://www.probikekit.com/pview.php?code=C1682

Capsene fra USA kom i posten i dag, må velge ut en til festen i kveld, he he.

Du får ha det fint på festen da! Jeg skal se om jeg finner prisen på denne og sammenligne med sykkelbutikken under her! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...