Gå til innhold

Hjelp...hvor får man kjøpt....


yellow

Anbefalte innlegg

sånn derre hard plastikkgulv, litt tykke liksom...sånne firkanter med små mønster/ åpninger i..ehh...sånn som feks. ligger på bakken på feks. tøyenbadet..

Noen som skjønner hva jeg mener??

Plis...trenger sånne, men er vist ingen som skjønner hva jeg mener når jeg skal forklare det:-((

Har sjekket maxbo, teppeland og flisbutikk.....og de hadde det ikke...dvs hvis de skjønte hva jeg ba etter da...*s*

Håper noen vet det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd på Obs!? Hageland av et eller annet slag? Troooor jeg skjønner hva du mener, men siden jeg ikke har vært på Tøyenbadet, så er jeg ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Biltema, og forretninger som leverer til verksteder og andre bedrifter. Jeg vet ikke hva slike "tepper" heter, men vet godt hva du mener - det blir både brukt på våtrom og som underlag (demping) på harde betonggulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...