Gjest Raglan Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Du har en jæ**** lang mail. Beklager ;-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Har svart. :-) Du får prøve og nyte finværet til du skal på jobb ihvertfall, jeg tenker jeg holder meg innendørs i dag. Er sant og si litt fyllesjuk, he he. 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Har svart. :-) Du får prøve og nyte finværet til du skal på jobb ihvertfall, jeg tenker jeg holder meg innendørs i dag. Er sant og si litt fyllesjuk, he he. I dag er det for varmt til å sitte ute , så jeg rømte ned i kjelleren. Men får vel tusle ut igjen og fortsette med og Acid Row av Minette Walters ................. men den fenger ikke den heller. Så på studieplanen og datt i do igjen. NÅ er det lagt vekk til regnet kommer ;-)) Gubben kommer og vil smøres på ryggen - det er noe av det mest slitsomme med sommeren. Det evige maset om ryggen hans og solkrem. *tusler opp i finværet* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 I dag er det for varmt til å sitte ute , så jeg rømte ned i kjelleren. Men får vel tusle ut igjen og fortsette med og Acid Row av Minette Walters ................. men den fenger ikke den heller. Så på studieplanen og datt i do igjen. NÅ er det lagt vekk til regnet kommer ;-)) Gubben kommer og vil smøres på ryggen - det er noe av det mest slitsomme med sommeren. Det evige maset om ryggen hans og solkrem. *tusler opp i finværet* "det er noe av det mest slitsomme med sommeren. Det evige maset om ryggen hans og solkrem." *ROLF* :-)))))) Ta nå et tak med den ryggen hans da, hvem vet, kanskje det blir no' på deg i kveld? ;-) 0 Siter
Amiga Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 "det er noe av det mest slitsomme med sommeren. Det evige maset om ryggen hans og solkrem." *ROLF* :-)))))) Ta nå et tak med den ryggen hans da, hvem vet, kanskje det blir no' på deg i kveld? ;-) Send meg en mail da, jeg har mistet alle adressene mine! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Send meg en mail da, jeg har mistet alle adressene mine! Skal bli. 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 "det er noe av det mest slitsomme med sommeren. Det evige maset om ryggen hans og solkrem." *ROLF* :-)))))) Ta nå et tak med den ryggen hans da, hvem vet, kanskje det blir no' på deg i kveld? ;-) Det er nettopp derfor jeg er så redd solkremen og ryggen - ønsker å stå over ikveld. Klamme baller............ 0 Siter
Gjest Raglan Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Send meg en mail da, jeg har mistet alle adressene mine! Kommer hvert øyeblikk........ 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Det er nettopp derfor jeg er så redd solkremen og ryggen - ønsker å stå over ikveld. Klamme baller............ Da må du til med pudderkvasten. Måkke være så rådlaus, Raglemor! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.