Gå til innhold

Kjøpe kontaktlinser på nett


Gjest SnilleGutten

Anbefalte innlegg

Gjest SnilleGutten

Jeg bruker dagslinser, og mener å ha hørt at slikt er mye billigere i utlandet enn i Norge.

Jeg bruker Focus Dailies -2.75, helt vanlige.

Hvor på nettet kan jeg bestille dette? Det er selvsagt vitktig at det er seriøst. Jeg ville stolt mer på en tysk nettbutikk enn en tyrkisk, for å si det sånn...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og så fikk vi samme resultat..;-)

Skrev et svar til deg som ble borte. Har sikkert glemt å sende det....

(Gjentar meg selv).

Du var først :o)

... men hvorfor fikk jeg den lange url'en? Merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev et svar til deg som ble borte. Har sikkert glemt å sende det....

(Gjentar meg selv).

Du var først :o)

... men hvorfor fikk jeg den lange url'en? Merkelig...

:-)

Så også på den lange url'n din...hmm...

Jeg kopierte "Focus Dailies -2.75" og satte det rett inn i Google toolbar'n min", og klikka enter..

Kanskje du søkte mer "profft, med + mellom ordene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-)

Så også på den lange url'n din...hmm...

Jeg kopierte "Focus Dailies -2.75" og satte det rett inn i Google toolbar'n min", og klikka enter..

Kanskje du søkte mer "profft, med + mellom ordene??

Gjorde ikke det. Tror nok at du er den proffe her ;o)

Lenge siden sist forresten. Du er vel mye ute og får vind i håret. Trivelig å "se" deg iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde ikke det. Tror nok at du er den proffe her ;o)

Lenge siden sist forresten. Du er vel mye ute og får vind i håret. Trivelig å "se" deg iallefall...

..lenge siden ja.....har vært uten nettilgang i hele 14 dager...

Ringte, og herja med Telenor flere ganger, uten at de kunne finne noen feil... Ga meg ikke....helt til et "klokt hode" i Telenor skjønte mitt problem da jeg (igjen) fortalte at jeg også brukte en ekstern brannmur

Han her hadde hatt samme problem med "min" type brannmur, og at den var den skyldige (ble kasta ut av nett etter 2-3 min)

Var litt i tvil, men etter å ha fått ny brannmur, så kom jeg meg jammen på nett igjen..:-)

Og ja, er mye ute og lufter håret..;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..lenge siden ja.....har vært uten nettilgang i hele 14 dager...

Ringte, og herja med Telenor flere ganger, uten at de kunne finne noen feil... Ga meg ikke....helt til et "klokt hode" i Telenor skjønte mitt problem da jeg (igjen) fortalte at jeg også brukte en ekstern brannmur

Han her hadde hatt samme problem med "min" type brannmur, og at den var den skyldige (ble kasta ut av nett etter 2-3 min)

Var litt i tvil, men etter å ha fått ny brannmur, så kom jeg meg jammen på nett igjen..:-)

Og ja, er mye ute og lufter håret..;-))

Tror jeg må skaffe barnevakt snart. Gemalen lufter seg hver dag - kjører på jobb - mens jeg kjøpte ny dress for to år siden og har ennå ikke brukt den. Må snart sparke meg bak, for dette går ikke an....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må skaffe barnevakt snart. Gemalen lufter seg hver dag - kjører på jobb - mens jeg kjøpte ny dress for to år siden og har ennå ikke brukt den. Må snart sparke meg bak, for dette går ikke an....

2 år gammal dress som du ikke har brukt??... Ær'u sprø??....pell deg ut med en gang... har du egentlig noen god unnskyldnin på _ikke_ å gjøre det?....

*sparker deg bak*

(Jeg har god grunn nå, en pils innabords, snart to..*s*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år gammal dress som du ikke har brukt??... Ær'u sprø??....pell deg ut med en gang... har du egentlig noen god unnskyldnin på _ikke_ å gjøre det?....

*sparker deg bak*

(Jeg har god grunn nå, en pils innabords, snart to..*s*)

Nei, egentlig ikke... Og i tillegg kjøpte gemalen ny sykkel for to år siden. Har jo knapt vært med på tur på den...

Hva har jeg tenkt på? *rister oppgitt på hodet av meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke... Og i tillegg kjøpte gemalen ny sykkel for to år siden. Har jo knapt vært med på tur på den...

Hva har jeg tenkt på? *rister oppgitt på hodet av meg selv*

Stikk og prøv på deg dressen, da får du nok dilla igjen...;-))

*æærnæææærn*...:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk og prøv på deg dressen, da får du nok dilla igjen...;-))

*æærnæææærn*...:-))

Jeg ble faktisk så sjokka av meg selv nå. Spurte gemalen akkurat - ...... hvorfor har ikke jeg vært med deg på tur? Hørtes ut som han ble svar skyldig - var enige i at nå må vi få barnevakt og ta oss en tur.

Dette var faktisk ett spark jeg trengte *ler*

*rister fremdeles oppgitt på hodet av meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble faktisk så sjokka av meg selv nå. Spurte gemalen akkurat - ...... hvorfor har ikke jeg vært med deg på tur? Hørtes ut som han ble svar skyldig - var enige i at nå må vi få barnevakt og ta oss en tur.

Dette var faktisk ett spark jeg trengte *ler*

*rister fremdeles oppgitt på hodet av meg selv*

Hehe, så flott da.:-)

Her må jeg få tilbakemelding gitt.. Håper dere ikke har problemer med å finne barnevakt da...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så flott da.:-)

Her må jeg få tilbakemelding gitt.. Håper dere ikke har problemer med å finne barnevakt da...;-)

Jeg holdt på å si "i morgen den dag", men gemalen maler hus nå så det har dessverre førsteprioritet i fineværet.

Skal forhøre meg hos tantebarn som sikkert gjerne vil. Gleder meg.

Og du skal få tilbakemelding :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...