Gå til innhold

Kan du ta en titt på dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymos

Jeg har sett bildene dine, men jeg er ikke sikker på hva du mener. Du skrive noen ord om hvilke plager du har eller hva du mener er galt.

Ok, problemet er de prikkene/utvekstene som kan ses på bildet. Har lest masse forskjellig om kjønnssykdommer og har kommet fram til at det mest sannsynlig er noe med talg-kjertler eller lignende, men for alt jeg vet kan det være noen merkelige kjønnsvorter. Vegrer meg voldsomt for å ha sex (er jomfru)., ettersom at det ikke er noe videre pent.

Fikk beskjed om å legge dette inn i denne forumgruppen for da ville jeg ha større sjans for å få svar fra lege. Tror ikke det har noe med urinveien å gjøre...

Gjest en_dame

Ok, problemet er de prikkene/utvekstene som kan ses på bildet. Har lest masse forskjellig om kjønnssykdommer og har kommet fram til at det mest sannsynlig er noe med talg-kjertler eller lignende, men for alt jeg vet kan det være noen merkelige kjønnsvorter. Vegrer meg voldsomt for å ha sex (er jomfru)., ettersom at det ikke er noe videre pent.

Fikk beskjed om å legge dette inn i denne forumgruppen for da ville jeg ha større sjans for å få svar fra lege. Tror ikke det har noe med urinveien å gjøre...

Ser mest ut som normal hud! Som kan se litt sånn ut som "kalkunskinn" - du engster deg sikkert for iNGENTING!

Gjest Anonymos

Ser mest ut som normal hud! Som kan se litt sånn ut som "kalkunskinn" - du engster deg sikkert for iNGENTING!

Oi, da jeg så at det var et innlegg skrevet av "en dame" trodde jeg jeg skulle få "øøø, så ekkelt" eller noe lignende i fleisen. Ganske lettet nå. Må si at jeg har fått mange betryggende svar på denne siden. Takker :)

Oi, da jeg så at det var et innlegg skrevet av "en dame" trodde jeg jeg skulle få "øøø, så ekkelt" eller noe lignende i fleisen. Ganske lettet nå. Må si at jeg har fått mange betryggende svar på denne siden. Takker :)

Orginal ide å legge stellet ut på nettet...

Kan fortelle at gubben min også har slike på penis,og det kalles talgkjertler.

Aldeles ufarlig og helt normalt,du kan trygt erobre en kvinne.

Lykke til

Annonse

Gjest Anonymos

Orginal ide å legge stellet ut på nettet...

Kan fortelle at gubben min også har slike på penis,og det kalles talgkjertler.

Aldeles ufarlig og helt normalt,du kan trygt erobre en kvinne.

Lykke til

Må bare si tusen takk for at du svarte. Jeg kan ikke beskrive hvor glad dette gjør meg! Takk, takk, takk :)

Trygve Talseth, Urolog

De prikkene/utvekstene ser ikke ut som noe unormalt. - Jeg ser at du har fått en rekke andre bekreftelser på at du ser ganske normal ut.

Faen, jeg er stolt av deg. Tror du har løst et problem mange gutter har slitt med.. Jeg har akkurat samme "problem" som deg, og jeg har trålt inne på seksualitet forumet i lang tid for å være sikker på svar. Men du er den første som faktisk har fixa bilder her. GENIALT! Og hvis du er jomfru, så vil jeg bare si at de jeg har hatt sex med sa det var helt greit. Men vekser det hår ut av noen av dine ? Det gjør det hos meg, må faen barbere dem hele tiden... Skulle gått ann å fjerne dem med laser eller noe. Hva sier du ? :-)

Gjest (ikke undertegnet)

Faen, jeg er stolt av deg. Tror du har løst et problem mange gutter har slitt med.. Jeg har akkurat samme "problem" som deg, og jeg har trålt inne på seksualitet forumet i lang tid for å være sikker på svar. Men du er den første som faktisk har fixa bilder her. GENIALT! Og hvis du er jomfru, så vil jeg bare si at de jeg har hatt sex med sa det var helt greit. Men vekser det hår ut av noen av dine ? Det gjør det hos meg, må faen barbere dem hele tiden... Skulle gått ann å fjerne dem med laser eller noe. Hva sier du ? :-)

Hehe, godt å høre at jeg har vært til hjelp. Har slitt enormt med dette, og tenkte at det beste ville være å legge ut bildet istedenfor å gi en dårlig forklaring av hva det er. Sparte meg selv et legebesøk, der ja :)

Vokser hår ut av de kjertlene jeg har på pungen, men de er ikke noe problem.

Gjest Mystero

Hehe, godt å høre at jeg har vært til hjelp. Har slitt enormt med dette, og tenkte at det beste ville være å legge ut bildet istedenfor å gi en dårlig forklaring av hva det er. Sparte meg selv et legebesøk, der ja :)

Vokser hår ut av de kjertlene jeg har på pungen, men de er ikke noe problem.

Akuratt det samme her......kommer hår ut av kjærtlene på pungen, men det er greit!

på selve penisen har jeg masse talg kjærtler på undersiden...tett i tett...og det noe kommer litt hvit ut av den del av dem når jeg klemmer! vil dette gå over? (jeg er under 18) så jeg er nok ikke helt ferdig vokst! hvordan får jeg sette dette bildet ditt?

Gjest Anonymos

Jeg ser ikke bildet....!? jeg sliter oxo med talg kjærtler, og selvfølelsen..dette ødelegegr sex-livet mitt fullstendig!! hva kan jeg gjøre...det er ikke noe pent =(......

Send en e-mail til [email protected] så skal jeg sende deg bildene. Etter responson jeg har fått på denne siden plager ikke kjertlene meg noe særlig. ...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...