Gå til innhold

Kjære med Dolere


Gedo1365380169

Anbefalte innlegg

Gedo1365380169

Endelig, ENDELIG ,kan jeg skrive innlegg her igjen.

Oioioioioioi som jeg har savnet det. Jeg kom meg søren ikke inn på passordet mitt og lagde meg ny e mail adresse og greier med nytt passord, uten at det hjalp.

Passordet ble aldri sendt til e-mail adressen min.

Men i dag, lørdag den 8 juni, fant jeg ut at det var bare brukernavnet mitt som ikke var som det skulle. Det manglet to bokstaver.

LOL for et vimsehode, hehe.

Så nå ble jeg så glad at jeg måtte dele det med dere.

Endelig skal jeg få delta i innleggene til SDD og Geir igjen.

Jippiee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig da :)

Jeg sitter på jobb i natt og har egentlig ikke den store nett tilgangen, men et og annet innlegg skal man aldri se bortifra at kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt problemer med å logge meg på. I ei uke greide jeg ikke å logge meg på, og sendte da mail til Webmaster. Fikk til svar at de hadde problemer med innloggingen og at de jobbet med saken.

Jeg ble ganske frustrert da jeg så innlegg fra andre her, men ikke kunne være med i debatten. Men plutselig virket det igjen.

I går kom jeg ikke inn på forum i hele tatt, fikk bare opp feilmeldinger. Men jeg ser i dag at folk har skrevet innlegg på den tiden jeg ikke kom inn. Irriterende. Hvorfor er det bare meg som blir rammet når det er noe tull? *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gedo1365380169

Jeg har også hatt problemer med å logge meg på. I ei uke greide jeg ikke å logge meg på, og sendte da mail til Webmaster. Fikk til svar at de hadde problemer med innloggingen og at de jobbet med saken.

Jeg ble ganske frustrert da jeg så innlegg fra andre her, men ikke kunne være med i debatten. Men plutselig virket det igjen.

I går kom jeg ikke inn på forum i hele tatt, fikk bare opp feilmeldinger. Men jeg ser i dag at folk har skrevet innlegg på den tiden jeg ikke kom inn. Irriterende. Hvorfor er det bare meg som blir rammet når det er noe tull? *snufs*

Jaja, vi skal nå være glad for at vi kommer oss inn nå da, slik at de andre kan få et lyspunkt i hverdagen.

Når vi legger igjen et uforglemmelig innlegg hver gang vi skriver her inne vil vi bli husket på en minneverdig måte.

Ahh :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gedo1365380169

Så koselig da :)

Jeg sitter på jobb i natt og har egentlig ikke den store nett tilgangen, men et og annet innlegg skal man aldri se bortifra at kommer!

Hei hei, gik det fint med deg på nattevakt i natt ?

Håper du fikk en inspirerende pause av og til her inne på DOL.

Hva jobber du med da om nettene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, gik det fint med deg på nattevakt i natt ?

Håper du fikk en inspirerende pause av og til her inne på DOL.

Hva jobber du med da om nettene ?

Det gikk så fint så, og jeg begynner å lære hvor lite søvn kroppen min egentlig trenger.

Fikk 4 timer idag, og er like blid!

Jeg jobber litt rundt forbi, men i det siste har jeg visst blitt asylsøker spesialist, på diverse mottaker, osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...