Gå til innhold

Din uhøytidelige CV


kie

Anbefalte innlegg

"Stjeler" en idè fra et innlegg på endeligmamma.

Altså: Hvordan ser din uhøytidelige CV ut?

Og her kan man gjerne ta med det man "glemmer" ellers. *gliser*

Min:

Tar med ekstrajobber ved siden av skolen også, jeg..

oppvaskhjelp, jobbet i kiosk, avisbud, vaskeriassistent på Ullevål Sykehus, telefonselger, kundebehandler, lærervikar og tivoliarbeider på turnè

Som tivoliarbeider var jeg med på det meste:

solgte popcorn, laget sukkerspinn, bygget og pakket karuseller,loddboder og popcornkiosk, utkaster i spillehallen, styrte barnekaruseller osv. osv.

Mye klatring og kroppsarbeid.

Åt som en hest, festet mye og raste ned 10 kg i løpet av en sommer. Var skikkelig fast i fisken etter masse hardt kroppsarbeid i den jobben, ja....

*kikker ned på valkene*

Kanskje jeg skulle dratt på turne igjen? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Åhh, tivoli! Det var _alltid_ noen kjekke lyshåra svenske gutter med, når det kom tivoli til byen!! *Mimre-sukk*.

Æ har vært servitør, stuepike, vaskekjærring, assistent på SFO, journalist, radioreporter, redaktør (lokalradio),kokk, oppvaskhjælp,Koldjomfru,liksomkonditor, annonseselger, bingovertinne, regnskapsansvarlig (katastrofe) daglig leder, koordinator, resepsjonist, butikkansatt (klær),bartender og Love me tender:-)

Hmm, har egentlig gjort ganske masse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I to somre var jeg med og laget og pakket Brie og Camembert - det er vel det mest "spennende" jeg kan skilte med. Ellers var det masse butikkjobbing på meg opp gjennom skoletida; dagligvare, sko, ostebutikk. Jo, og så har jeg en sommer som frilanser i ei lokalavis (hehe - og ei uke i VG..) på samvittigheten.

Dessuten har jeg alltid vært engasjert med idrett; ikke bare som utøver, men også som trener og styremedlem - og jeg har alltid vært "en sånn en" som blir tillitsvalgt og lagkaptein.

Det siste jeg har gjort som ikke har noe med utdannelsen min å gjøre var å undervise på it-akademiet - se hvordan det gikk med dem.. :oÞ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ville det ikke stå noe spennende men jeg kan jo skrive opp mine første to jobber. Solgte aviser da jeg var ni år gammel, og "jobbet" på en revefarm et par år senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sommerjobben som gjør alle barn storøyde: Pakket konfekt på sjokoladefabrikk.

Og nei, jeg ble ikke lei av sjokolade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...Har aldri hatt noen ordentlig jobb, bare i sommerferier og etter skoletid og sånn.

Jobba i gartneri, i Kongeparken (37 kroner i timen...dekka nesten ikke bensinpengene en gang), som praktikant, pakket ost, i bar/ garderobe på utested, i barnepark, lærervikar, dagmamma, på sykehjem...thats it tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...