Gjest kisseypooh Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Hei venne!!! Kjekkt å sjå deg igjen!!! Har vært litt dårli nå i da sista og ikkje komt meg på skulen, i går va eg veldi lur og fant ut at eg va lei av å sjå på den overgrodde hagen og begynnte å luke i blomsterbedet, noko som førte te utslett over heile armene og beina, rennende nese, øyner som nesten ikkje gjekk an å åpne + nåken gode astmaanfall... Komme ikkje te å gjera da igjen nei... I går kom den stakkars lillesøstera mi og spurte meg fint om hu kunne få seg ein liten pusekatt når dadda fløtte langt vekk te høsten, og eg har selvfølgelig ikkje hjerte til å si nei til... Ellers så e eg antakli ferdi på skulen neste veka og har ikkje hørt noko om at eg ikkje komme te å få karakter i nåken fag... :-) Koss e da med deg ellers nå?? Koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58022-tomatos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tomatos Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 så kosli å få lese d at d ser ut t at skolen din sansynlivis ordner sæ for dæ.du har jo strevd sånn for å kunne få den t d siste åre. me mæ? væll æ lever i vertfall,& sånn som astma helsa mi har vært i den siste tia,ja så e d ikke værst bare d. æ har vært hjemme sia fræda den 7juni.den frædan va ikke så aller værst.æ hadde 1 go natt t fræda,me lite astmabesvær utover d vanlie da.i går va heller ikke så aller værst.i vertfall ikke før ut på kvelen.da satt æ me ventolin medisinering me 2-3minutts mellomrom.sia i natt så har æ satt i stolen min,me vekselsvis medisinering a ventolin, forstøver + oksygen maska mi.æ høres helt fæl ut surkler & piper,& hoster,nyser,samt snyter mæ,som 1 annen galning.inni mellom,når anfallan kommer på rekke & rad,så får æ blåli ansikt farve. vis æ greier d å ungå å bli forskjøla,& slippe d å få infekskjoner i hals,bronkier,& lungene mine,ja så kan d bli lenge til neste innleggelse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58022-tomatos/#findComment-246455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tomatos Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 d har i den siste tia utvikla sæ t at vi bruker forum for astma & lunge sykdommer t å kommunisere me verandre.vis du ser etter så er d lange rekker vor vi kun skriver me verandre.d e væll opprinnlig ikke meninga at d ska være sånn her. så i denne forbinelse så har æ ett forslag: Vi oppretter vær vår free mail som vi kan skrive til verandre. På denne måten her så: #kan vi fortsette me å skrive privat t verandre,ja faktisk enda mere privat,så ant vi ønsker d da. #ingen a oss behøver da å legge ut våres egentlie mail adresse her. de finnes jo 1 rekke steder her på nette vor vi kan få 1 free mail.æ kan jo FOREKSEMPEL ha tomatos@ sol.no #derme så kan vi også fortsatt kun forhole oss t verandres nick name og helse tilstan,vis dette e ønskli fremdeles. e æ helt på jore me 1 sånn dum idè eller va kisseys vennen min? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58022-tomatos/#findComment-246710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kisseypooh Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 d har i den siste tia utvikla sæ t at vi bruker forum for astma & lunge sykdommer t å kommunisere me verandre.vis du ser etter så er d lange rekker vor vi kun skriver me verandre.d e væll opprinnlig ikke meninga at d ska være sånn her. så i denne forbinelse så har æ ett forslag: Vi oppretter vær vår free mail som vi kan skrive til verandre. På denne måten her så: #kan vi fortsette me å skrive privat t verandre,ja faktisk enda mere privat,så ant vi ønsker d da. #ingen a oss behøver da å legge ut våres egentlie mail adresse her. de finnes jo 1 rekke steder her på nette vor vi kan få 1 free mail.æ kan jo FOREKSEMPEL ha tomatos@ sol.no #derme så kan vi også fortsatt kun forhole oss t verandres nick name og helse tilstan,vis dette e ønskli fremdeles. e æ helt på jore me 1 sånn dum idè eller va kisseys vennen min? Hei hei!!! Kjekkt å høre at du ikkje har infeksjoner lenger i det minste... E vel egentli ikkje så dum ide da du kom med der, trenge jo ikkje oppta så mykje plass her innpå når me kan gjera da på den måten... koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58022-tomatos/#findComment-247523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tomatos Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hei hei!!! Kjekkt å høre at du ikkje har infeksjoner lenger i det minste... E vel egentli ikkje så dum ide da du kom med der, trenge jo ikkje oppta så mykje plass her innpå når me kan gjera da på den måten... koz hei igjen du kisseys vennen min-/ går d bra me dæ eller va?fortsatt go bering t dæ da-/ me mæ så e d påan igjen.imunforsvare mitt e visst helt rævskjørt.æ e så astma forskjøla.æ va hos doktoren min igjen i da etter at æ har hosta & surkla sånn at d jør så masse vont sia natt t tirsdagen.off d ble bloprøver & røntgen igjen d,som viste dobbeltsidi lungebetennelse & bronkitt igjen.æ må opp t lungepoliklinikken igjen i mårra,så æ håper at ikke får no værre astma anfall enn at forstøveren fikser d.for da blir æ nokk lagt inn igjen da. her hos oss hadde vi 1 skikkeli utfordring i da.dette va vem som ska klippe plenen & hækken,når ingen av oss tåler d.så derme ble d begge 2.æ klippa kantene me 1 sånn kant klipper & hækken,& ho klippa plenen.dette va ingen go idè for noen av oss 2 da.men like fullt nøvendi.ho klippa mens mens me rennene øyer & nese,nøs & nøs.me hyppie stopp for å snyte sæ.æ klippa litt inni mellom.d rant fra mine øyer & nese.æ snufsa,nøs,hosta,snøt mæ no så fælt.astma anfallan mine kom tettere & tettere.så æ klippa litt,stoppa for å ta 3-4 doser me ventolinen min & snyte mæ,for så å klippe litt igjen. DETTE VA D ALLER SISTE INLEGGE FRA MÆ T DÆ KISSEYS SKREVE HER INNE I FORUME. DU KAN GJEREN SKRIVE T E-POST [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58022-tomatos/#findComment-250680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.