Gå til innhold

FU: Liker du meg (u/t)


Solsikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Atene

    13

  • Lionn

    10

  • gyrken

    5

  • kie

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Herregud Atene, er du også full i dag? ;-)

Du burde vite at jeg aldri er (eller noensinne har vært) full. Som jeg sier: Lastenes sum er konstant. Her er ikke rom for nikotin og alkohol.

Men jeg er alene hjemme. Ingen barn som vekker meg imorgen - så da kan jeg jo sitte oppe litt i dette utmerkede selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde vite at jeg aldri er (eller noensinne har vært) full. Som jeg sier: Lastenes sum er konstant. Her er ikke rom for nikotin og alkohol.

Men jeg er alene hjemme. Ingen barn som vekker meg imorgen - så da kan jeg jo sitte oppe litt i dette utmerkede selskap.

Du er jammen ikke helt god. :-) Har du msn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen ikke helt god. :-) Har du msn?

Det er jammen meg den første gangen noen har sagt noe sånt til meg.

Hva er msn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen meg den første gangen noen har sagt noe sånt til meg.

Hva er msn ?

*LOL*

MSN er det motsatte av PMS !

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

MSN er det motsatte av PMS !

Mvh

Neivel ? Blir ikke det SMP ?

Tror du meg når jeg sier at jeg jobber i databransjen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen meg den første gangen noen har sagt noe sånt til meg.

Hva er msn ?

Det er et chatteprogram. Last ned fra http://www.msn.no

Du er jaggu ikke helt god med handlelistene dine og alt det der. Det er dritkult! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et chatteprogram. Last ned fra http://www.msn.no

Du er jaggu ikke helt god med handlelistene dine og alt det der. Det er dritkult! :-)

Tør ikke laste ned noe som helst på det gamle treskeverket mitt. Da kræsjer vel alt umiddelbart.

Jeg skjønner ikke hvorfor alle reagerer sånn på listene mine ? Vaskeprogrammet er snart ferdig. Tipper Zirine bare fleipet med meg da hun spurte etter det.

Kanskje jeg skulle alfabetisere krydderglassene mine imorgen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke laste ned noe som helst på det gamle treskeverket mitt. Da kræsjer vel alt umiddelbart.

Jeg skjønner ikke hvorfor alle reagerer sånn på listene mine ? Vaskeprogrammet er snart ferdig. Tipper Zirine bare fleipet med meg da hun spurte etter det.

Kanskje jeg skulle alfabetisere krydderglassene mine imorgen ?

Kanskje du burde bli bibliotekar om du har en sterk trang til å alfabetisere alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde bli bibliotekar om du har en sterk trang til å alfabetisere alt?

Tanken har streifet meg. Men lønnen er for dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke laste ned noe som helst på det gamle treskeverket mitt. Da kræsjer vel alt umiddelbart.

Jeg skjønner ikke hvorfor alle reagerer sånn på listene mine ? Vaskeprogrammet er snart ferdig. Tipper Zirine bare fleipet med meg da hun spurte etter det.

Kanskje jeg skulle alfabetisere krydderglassene mine imorgen ?

Kan'ke tenke jeg at hu gjør narr av de flotte systemene der. Hun er nok bare misunnelig.

Jeg er ihvertfall misunnelig. Men må innrømme at jeg er litt redd for deg også. Føler meg på en måte litt utilstrekkelig... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest neger

Kan'ke tenke jeg at hu gjør narr av de flotte systemene der. Hun er nok bare misunnelig.

Jeg er ihvertfall misunnelig. Men må innrømme at jeg er litt redd for deg også. Føler meg på en måte litt utilstrekkelig... ;-)

Lister - handlelister?? Jeg elsker sånt.. har du en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...