Gå til innhold

Anatomiske brystproteser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Etter å ha lest en del om anatomiske brystproteser på utenlandske nettsider, så ser jeg at det er mange som ikke anbefaler disse pga at de kan snu seg etc. Legen jeg var hos var igrunn veldig positiv til disse protesene, men nå er jeg blitt usikker og tror nok jeg vil ha runde i stedet for. Kan du være så vennlig å fortelle litt om de anatomiske protesene, og om du ville ha anbefalt de?

På forhånd tusen takk for svar! :-)

Mvh

CarmenRosalita
Skrevet

...skulle registrere Vero som brukernavn jeg.. det var visst opptatt. Beklager til den rette Vero for at jeg brukte ditt nick.. :(

Mitt nick er nå

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg
Skrevet

Dette kan jeg ikke svare fornuftig på uten å ha vurdert ditt tilfelle. Generelle betraktninger om temaet finner du på www.kveim.no.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...