Gjest Vero Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Hei, Etter å ha lest en del om anatomiske brystproteser på utenlandske nettsider, så ser jeg at det er mange som ikke anbefaler disse pga at de kan snu seg etc. Legen jeg var hos var igrunn veldig positiv til disse protesene, men nå er jeg blitt usikker og tror nok jeg vil ha runde i stedet for. Kan du være så vennlig å fortelle litt om de anatomiske protesene, og om du ville ha anbefalt de? På forhånd tusen takk for svar! :-) Mvh 0 Siter
CarmenRosalita Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 ...skulle registrere Vero som brukernavn jeg.. det var visst opptatt. Beklager til den rette Vero for at jeg brukte ditt nick.. Mitt nick er nå 0 Siter
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Dette kan jeg ikke svare fornuftig på uten å ha vurdert ditt tilfelle. Generelle betraktninger om temaet finner du på www.kveim.no. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.