Gå til innhold

Nå har den endelig forsvunnet


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    34

  • kie

    13

  • Female

    7

  • Ulv I Faarikaal

    2

Mest aktive i denne tråden

Jøsses, går det bare i edderkopper og frosker her nå da??..

Tror jammen jeg må sjekke soverommet mitt for kryp før jeg tør lalle i natt....*grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, går det bare i edderkopper og frosker her nå da??..

Tror jammen jeg må sjekke soverommet mitt for kryp før jeg tør lalle i natt....*grøsser*

Det må jeg hver kveld. Det kan være grunnen til at jeg er av dem som ikke priser sommeren så voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg hver kveld. Det kan være grunnen til at jeg er av dem som ikke priser sommeren så voldsomt.

Har gjort det "litt enklere" for meg sjøl denne sommeren....sånn netting foran vinduet......er _litt_ tryggere da, men bare litt....

Der jeg bodde før, strødde jeg en blanding av kanel og grovsalt rundt huset..det hjalp.så ikke en edderkopp den sommeren på veranda'n.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det "litt enklere" for meg sjøl denne sommeren....sånn netting foran vinduet......er _litt_ tryggere da, men bare litt....

Der jeg bodde før, strødde jeg en blanding av kanel og grovsalt rundt huset..det hjalp.så ikke en edderkopp den sommeren på veranda'n.:-)

Takk fro tipset. Da skal jeg gå til innkjøp av sånn netting og skvette rundt med kanel og slat på altanen. HVorfor skremmes de vekk av det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk fro tipset. Da skal jeg gå til innkjøp av sånn netting og skvette rundt med kanel og slat på altanen. HVorfor skremmes de vekk av det forresten?

Jeg strødde blandingen inne ved veggen/lister osv..

Aner ikke hvorfor krypa ikke likte blandingen jeg....kanskje jeg er en dårlig kokk??...

Hørte tipset på "Kjerringråd" på radio'n en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg strødde blandingen inne ved veggen/lister osv..

Aner ikke hvorfor krypa ikke likte blandingen jeg....kanskje jeg er en dårlig kokk??...

Hørte tipset på "Kjerringråd" på radio'n en gang....

Jeg tar til meg rådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar til meg rådene.

Det gjorde jeg også da jeg hørte dette tipset på radio'n...

Ex'n trudde det hadde klikka for meg da jeg rasa rundt huset og strødde blandingen rundt huset, under vinduer osv... :-)

La en "dæsj" i vinduskarmen utvendig også jeg...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun bare er på barsel eller'no (ja, for var hun ikke gravid?)....hun kommer nok snart tilbake med alle barna sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun bare er på barsel eller'no (ja, for var hun ikke gravid?)....hun kommer nok snart tilbake med alle barna sine.

Nå var du relativt slem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donny

Takk fro tipset. Da skal jeg gå til innkjøp av sånn netting og skvette rundt med kanel og slat på altanen. HVorfor skremmes de vekk av det forresten?

Hva er "slat"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Mener du den med lange hårete bein og klør til føtter, ca tusen små sorte øyne, to lange giftkroker og en pulserende hårete bakkropp kravlende full av små hårete edderkoppbarn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du den med lange hårete bein og klør til føtter, ca tusen små sorte øyne, to lange giftkroker og en pulserende hårete bakkropp kravlende full av små hårete edderkoppbarn ?

Ja, den , ja. Har den dratt hjem til deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Akkurat DEN har kanskje gjemt seg for ei stund, synd det hjelper så lite i og med at de er så mange. De lever etter mottoet: You'll never walk alone.

Jeg er i det generøse hjørnet i dag, har klippet og limt litt fakta til deg. Meget effektivt mot edderkoppfobi. Vissnok.

*Edderkopper har levd på jorda i 380 millioner år. Det er beskrevet over

60 000 arter av edderkoppdyr, men det antas at det virkelige antallet er mye større.

*De såkalte "småkrypene" varierer i størrelse fra noen få millimeter til over 25 centimeter. De er å finne i svært store mengder innenfor et lite område, og i en undersøkelse viste det seg at det fantes over 2.200 000 edderkopper i en gresseng på ca 4 kvadratkilometer.

Psss..Hent fram kalkulatoren og finn sannsynlig antall på den terrassen din.

*Norske edderkopper er som regel ikke giftige for mennesker, men enkelte bitt kan likevel være smertefulle. Dette gjelder blant annet bitt fra myredderkoppen og korsedderkoppen.

Ingen årsak. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donny

Rekesalat.

Har du tenkt til å strø rekesalat rundt husveggene????? Lyst på nye kjæledyr, da, tenker jeg...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Mener du den med lange hårete bein og klør til føtter, ca tusen små sorte øyne, to lange giftkroker og en pulserende hårete bakkropp kravlende full av små hårete edderkoppbarn ?

Den sitter på ansiktet til naboens barn der det ligger i barnevogna. Interessant det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sitter på ansiktet til naboens barn der det ligger i barnevogna. Interessant det der.

ÆÆææææsj.......:-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat DEN har kanskje gjemt seg for ei stund, synd det hjelper så lite i og med at de er så mange. De lever etter mottoet: You'll never walk alone.

Jeg er i det generøse hjørnet i dag, har klippet og limt litt fakta til deg. Meget effektivt mot edderkoppfobi. Vissnok.

*Edderkopper har levd på jorda i 380 millioner år. Det er beskrevet over

60 000 arter av edderkoppdyr, men det antas at det virkelige antallet er mye større.

*De såkalte "småkrypene" varierer i størrelse fra noen få millimeter til over 25 centimeter. De er å finne i svært store mengder innenfor et lite område, og i en undersøkelse viste det seg at det fantes over 2.200 000 edderkopper i en gresseng på ca 4 kvadratkilometer.

Psss..Hent fram kalkulatoren og finn sannsynlig antall på den terrassen din.

*Norske edderkopper er som regel ikke giftige for mennesker, men enkelte bitt kan likevel være smertefulle. Dette gjelder blant annet bitt fra myredderkoppen og korsedderkoppen.

Ingen årsak. :-)

Du er så hyggelig. Sannsynligheten for at det bor et par i capsene dine er stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...