Gå til innhold

En helt normal dag på dol..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Her snakkes det om alt fra edderkopper, frosker, Mike Tyson, lion og andre dyr, fotballhooligens, aborter og hvem som synger en svensketopp sang, og jeg tar meg i å registrere at det er alt for lite snakk om 2 annulerte Italia-mål, at Espen Ecbo slo ned Stoltenberg, rimming, matretter og andre fortreffeligheter.

Derfor tenkte jeg at jeg skulle påpeke dette, midt på natta, natta etter en serdeles varm dag som jeg gikk glipp av fordi jeg sov ut rusen; ett døgn etter at jeg så verdens fulleste mann som jeg og en ukjent fyr - snille som vi er - nærmest måtte bære 500 meter opp i gata til der han bodde, fordi beina hans ikke funket og han rullet nedover en bakke, helt uten mål og mening; natta etter at jeg nesten ble voldtatt av en desperat jente - noe som lærte meg at desperate jenter er langt mer usjarmerende enn desperate gutter, men det er kanskje bare noe jeg sier fordi jeg ikke er vandt til at desperate gutter prøver å overtale meg til sex - synd tenker vel noen, men sånn er det nå engang, og jeg tar meg selv i å tenke på Darth Wader - Luke`s far, rimming og andre fortrefeligheter, her jeg sitter på en relativt lite givende nattevakt, en natt jeg egentlig ville fyllet, men penger må man jo ha om man skal overleve i dagens samfunn.

En annen ting er jo at det er alt for lite flørting med meg her for tiden. Før dukket det stadig opp ett og annet flørteinnlegg fra ukjente gutter og jenter, men nå er det nærmest stille på den fronten. Det er nesten ikke til å fatte.

Om ikke lenge skal dyret i ringen for å få juling av Lewis. Virkelig grisejuling håper jeg på, en knockout bokseverdenen ikke har sett makan til siden Ali entret ringen med sambatakter, en tjapp replikk og Koranen under armen, men får jeg se kampen? Nei, det gjør jeg så visst ikke. Det fordi jeg er på jobb, ei heller har jeg den fuckings kanalen kampen går på. VG-nett "viser" selvsagt kampen "live", men det er begrenset hvor givende dette er. Selv om kampen selvsagt skal sees, på VG-nett, i sin helhet.

Nå har vi forresten kommet fram til at Lion er snill som en pusekatt, solsikke liker store negertisser, molli kler bikini, og en eller annen neger blir misslikt av gutta her fordi han ikke er en artig negresse, negresser som er dypere enn andre jenter, noe jeg også har lært her på dol i kveld, men hva med meg?

Er jeg virkelig den jeg sier at jeg er, eller er jeg egentlig en lekker jente som uten mål og mening utgir meg for å være en mann, som med stor tiss vandrer gatene, full av hevn?

Er det virkelig sånn det er fatt med verden og hvorfor er det så lenge siden det har blitt no`på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint at du nok en gang viser hvor heslig du er..!

Det var en av de tingene jeg ville ha avdekket med dette innlegget, og noe som burde kommet fram tidligere; - min heslighet.

Den er trossalt ganske betydlig, og jeg føler at dette også er noe som har blitt diskutert alt for lite i det siste.

Dette, om min og andre doleres heslighetskoeffisient - selv om de fleste andre selvsagt ikke er så heslige som meg - burde også bli tatt opp til debatt.

Trikset med anonyme folk som tror de klarer å slenge dritt, men er så svake personligheter at de ikke tør å fortelle en person, nick til nick, hvor heslig han er, noe vedkommende, jeg, jo innrømmer å være, er også noe vi bør ta nærmere i øyensyn, de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"...hvorfor er det så lenge siden det har blitt no`på meg?"

For mye prat og for lite action ?

Yepp, det stemmer sikkert !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"...hvorfor er det så lenge siden det har blitt no`på meg?"

For mye prat og for lite action ?

Yepp, det stemmer sikkert !

Jeg tror heller det går på at jeg har blitt så utrolig mye mer moden i det siste, Ons osv, er lissom ikke lenger noe kult. Så min modenhetsfaktor, når modenheten kom, hvorfor den kom, og hvorfor jeg for tiden lever i harmoni med meg selv, er også noe vi burde klart å få avdekket litt faderlig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller det går på at jeg har blitt så utrolig mye mer moden i det siste, Ons osv, er lissom ikke lenger noe kult. Så min modenhetsfaktor, når modenheten kom, hvorfor den kom, og hvorfor jeg for tiden lever i harmoni med meg selv, er også noe vi burde klart å få avdekket litt faderlig fort.

Hm..Er du i ferd med å bli voksen, er det det du vil frem til ?

I så fall kan du begynne å se mørkt på det allerede !

Men du kan jo starte en 5-6 FU`er, slik som Lionn gjør når hun kjeder seg, eller whatever!

Du hadde jo i hvertfall èn interessant en inimellom der : FU: Lever du i harmoni med deg selv ?

Noe å tenke på ?

Du må tenke, eg orker ikkje........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..Er du i ferd med å bli voksen, er det det du vil frem til ?

I så fall kan du begynne å se mørkt på det allerede !

Men du kan jo starte en 5-6 FU`er, slik som Lionn gjør når hun kjeder seg, eller whatever!

Du hadde jo i hvertfall èn interessant en inimellom der : FU: Lever du i harmoni med deg selv ?

Noe å tenke på ?

Du må tenke, eg orker ikkje........

Jeg lurer i det minste på om jeg skal starte en FU om hvor heslig jeg er - på en skala fra 1 til 10.

Nei, voksen blir jeg nok ikke, det er det nok ingen fare for. Er vel heller bare det at jeg skjeder meg på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer i det minste på om jeg skal starte en FU om hvor heslig jeg er - på en skala fra 1 til 10.

Nei, voksen blir jeg nok ikke, det er det nok ingen fare for. Er vel heller bare det at jeg skjeder meg på jobb :)

Du får bare svar om att du er snill og hjelpsom osv., fare for det men prøv om gidder.

"Er vel heller bare det at jeg skjeder meg på jobb :)"

Da kan eg ikkje skjønne koffor du fortsatt sitter her, og heller ikkje kan eg forstå att det er lenge siden du har fått deg noe !

*grubler fælt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare svar om att du er snill og hjelpsom osv., fare for det men prøv om gidder.

"Er vel heller bare det at jeg skjeder meg på jobb :)"

Da kan eg ikkje skjønne koffor du fortsatt sitter her, og heller ikkje kan eg forstå att det er lenge siden du har fått deg noe !

*grubler fælt*

Det om å få seg noe, er mest min feil, og skjeder heter vel egentlig kjeder..:)

Jeg må nok sitte her i 4 timer til, men da er det hjem for å få seg litt genial søvn før jeg skal prøve å stå opp til et anstendig tidspunkt slik at jeg klarer å få med meg en fotballkamp før jeg skal på fotballkamp.

Jeg har en god bok her, men orker ikke å lese enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det om å få seg noe, er mest min feil, og skjeder heter vel egentlig kjeder..:)

Jeg må nok sitte her i 4 timer til, men da er det hjem for å få seg litt genial søvn før jeg skal prøve å stå opp til et anstendig tidspunkt slik at jeg klarer å få med meg en fotballkamp før jeg skal på fotballkamp.

Jeg har en god bok her, men orker ikke å lese enda..

Vel er eg trøtt, (ta det til etterretning) men eg mener bestemt att:

Skjede = vagina

Kjede = "bore" ?

Kjede seg = be bored

He, he, Så om du "skjeder" deg på jobb, så har du tilogmed flere å velge i !

Må legge meg eg, god vakt !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel er eg trøtt, (ta det til etterretning) men eg mener bestemt att:

Skjede = vagina

Kjede = "bore" ?

Kjede seg = be bored

He, he, Så om du "skjeder" deg på jobb, så har du tilogmed flere å velge i !

Må legge meg eg, god vakt !! :)

Hehe, det verste er jo at det der faktisk var en skrivefeil, helt ubevisst!

Hmmm burde kanskje bli giggolo, da blir det vel mer enn nok skjeder på jobb! :)

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regel 1: Benytt enhver mulighet.

"...natta etter at jeg nesten ble voldtatt av en desperat jente..."

Regel 2: Se regel 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...