Gjest Unni Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Du var ikke sistemann... God natt, Female )) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Du var ikke sistemann... God natt, Female )) Ikkje du heller.... God natt da, Unni ! 0 Siter
Gjest Unni Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Ikkje du heller.... God natt da, Unni ! *gir Geir en god, god klem* ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 *gir Geir en god, god klem* ) Takk den fikk smilet frem ! *en god, god klem tilbake* 0 Siter
Gjest Unni Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Takk den fikk smilet frem ! *en god, god klem tilbake* ... og slik kan vi fortsette ;o))) Du er bare en godgutt du Geir... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 ... og slik kan vi fortsette ;o))) Du er bare en godgutt du Geir... ..og fortsette og fortsette osv.........Helt til èn av oss...........ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz..................hråååååå...Ppuuuuuuuuuuhh....HHHrrrååååååå............PPHHuuuuuuuuuuuuuuuu......osv. Ikkje "bare", eg vet om flere som er uenige der! :-) Men takk, takk og takk igjen ! Det var pent sagt ! 0 Siter
Amiga Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Hm.....sov godt da! Jeg sovnet på sofaen litt over 2200, våknet 3 timer senere og gikk å la meg i senga, føler meg litt uthvilt..... *s* 0 Siter
Female Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Skrevet 9. juni 2002 Du var ikke sistemann... God natt, Female )) Greit jeg ikke var sist, men hvor var du da jeg kjeda meg da?? Og Geir, rett etter deg....*hmm* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.