Gå til innhold

hva feiler meg


Gjest bærum 02

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ingen skam å være lesbisk, så ikke fortvil.

Kjenner flere lesbiske, samt en homse, og de er minst like hyggelige som meg, alle som en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bærum 02

Det er ingen skam å være lesbisk, så ikke fortvil.

Kjenner flere lesbiske, samt en homse, og de er minst like hyggelige som meg, alle som en!

ja. det vet jeg, at de er like hygelige, men likevel..

faen.. skikkelig forbannet nå..

hva skal jeg gjøre når det er en jeg elsker, og jeg ikke vet om hun synes det samme, for faen..

unskyld språket, men jeg er så fortvilet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. det vet jeg, at de er like hygelige, men likevel..

faen.. skikkelig forbannet nå..

hva skal jeg gjøre når det er en jeg elsker, og jeg ikke vet om hun synes det samme, for faen..

unskyld språket, men jeg er så fortvilet!

Bare å banne, det...

Først bør du vel kanskje slå opp på ordene "elsker" og "forelsket". Det er nok trossalt det siste du er, da det tar litt tid lenger tid før man elsker noen. Ofte er det i hvertfall slik.

Jeg aner ikke hva du skal gjøre, men før du gjør noen framstøt mot denne jenta så er det kanskje greit å finne ut om hun også har følelser på tvers av sitt kjønn, slik at du ikke står igjen og føler deg dum etter å ha blitt avvist av en heterofil jente.

Noe fikk du i det minste ut av innlegget ditt, du har fått konstantert at du er lesbisk, og det er jo en start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen skam å være lesbisk, så ikke fortvil.

Kjenner flere lesbiske, samt en homse, og de er minst like hyggelige som meg, alle som en!

"Kjenner flere lesbiske, samt en homse, og de er minst like hyggelige som meg, alle som en!"

Men det trenger jo ikkje bety så mye, SDD har nok glemt innlegget han skreiv for noen minutter siden ! *LOL*

"Jeg lurer i det minste på om jeg skal starte en FU om hvor heslig jeg er - på en skala fra 1 til 10."

- SierDuDet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kjenner flere lesbiske, samt en homse, og de er minst like hyggelige som meg, alle som en!"

Men det trenger jo ikkje bety så mye, SDD har nok glemt innlegget han skreiv for noen minutter siden ! *LOL*

"Jeg lurer i det minste på om jeg skal starte en FU om hvor heslig jeg er - på en skala fra 1 til 10."

- SierDuDet

Men jeg kan være veldig uheslig en gang i blandt også, selv om man må grave veldig, veldig dypt i meg for å finne den uheslige siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen krise å være lesbisk. Trenger bare en tilpasningstid....

Eller kanskje du ikke er det?

Bi kanskje?

Bruk tida til å finne det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. det vet jeg, at de er like hygelige, men likevel..

faen.. skikkelig forbannet nå..

hva skal jeg gjøre når det er en jeg elsker, og jeg ikke vet om hun synes det samme, for faen..

unskyld språket, men jeg er så fortvilet!

Og så kan du jo ta kontakt med andre homofile så du får snakket ut med noen som vet hvordan du føler det og som kan støtte deg når/hvis du velger å stå frem med det.

Eller i alle fall være til hjelp og støtte mens du strir med å finne ut av om du ER lesbisk eller bi eller bare forvirra for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...