Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du finner ut av det der, så fortell her hvordan du klarte det.

Nøyaktig det samme har nemlig skjedd meg også, så jeg er helt adresseløs for tiden. Har vært det en måneds tid.

(Sing: Hvis du leser det her, så send meg en av de fellesmailene jeg har send deg, slik at jeg får alle navnene igjen. Andre, dersom dere har tatt vare på mail fra meg, må gjerne gjøre det samme).

Hvis du finner ut av det der, så fortell her hvordan du klarte det.

Nøyaktig det samme har nemlig skjedd meg også, så jeg er helt adresseløs for tiden. Har vært det en måneds tid.

(Sing: Hvis du leser det her, så send meg en av de fellesmailene jeg har send deg, slik at jeg får alle navnene igjen. Andre, dersom dere har tatt vare på mail fra meg, må gjerne gjøre det samme).

Jeg kan egentlig ikke gjøre noe med det annet enn å lete opp adressene på en diskett jeg har, men siden mange av de adressene ikke er i bruk lenger så foretrekker jeg å få lagt inn på nytt!

Har du krysset av for at alle du svarer automatisk blir lagret i kontakter?

Jeg kan egentlig ikke gjøre noe med det annet enn å lete opp adressene på en diskett jeg har, men siden mange av de adressene ikke er i bruk lenger så foretrekker jeg å få lagt inn på nytt!

Har du krysset av for at alle du svarer automatisk blir lagret i kontakter?

Nei, jeg tror ikke jeg har krysset av for noe sånt.

Det som er rart er at mine adresser er der, hvis jeg f.eks. skriver inn et navn, så søker outlooken seg fram til å finne mailadressen, det er bare det at adressene ligger framme i adresseboka sånn de gjorde tidligere...

Men det er ikke verre enn at jeg får en fellesmail som jeg har sendt, i retur, slik at jeg ser hvem jeg har sendt til, og så kan jeg lagre dem igjen.

Nei, jeg tror ikke jeg har krysset av for noe sånt.

Det som er rart er at mine adresser er der, hvis jeg f.eks. skriver inn et navn, så søker outlooken seg fram til å finne mailadressen, det er bare det at adressene ligger framme i adresseboka sånn de gjorde tidligere...

Men det er ikke verre enn at jeg får en fellesmail som jeg har sendt, i retur, slik at jeg ser hvem jeg har sendt til, og så kan jeg lagre dem igjen.

Her er alt borte, nå legger jeg meg en gang til for å prøve å sove, håper du ikke får en alt for kjedellig vakt! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...