Gå til innhold

I dag våknet jeg til...


Chloe

Anbefalte innlegg

Lewis' knockout!

Tyson gikk i gulvet i 8. runde.

Jaja, det var vel ikke det verste man kunne våkne til. Det kjedelige er allikevel at jeg sovnet rett før kampen.

Så nå sitter jeg her og venter på reprisen.

*sukk*

God morgen, forresten! :o)

Hilsen egentlig-ikke-bokse-fan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Chloe,

Det må da være hurtigere og langt mere effektivt å gi dem en pistol hver...??? Så slipper man all den utstrakte volden.

Eller så kunne vi bare kaste begge to til løvene, og se hvem som overlevde lengst, slik som gladiatorene...

En mer moderne versjon er selvsagt at de har selvmordsbombere som assistenter som forsøker å ta knekken på motstanderen.

Med fredfulle hilsener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chloe,

Det må da være hurtigere og langt mere effektivt å gi dem en pistol hver...??? Så slipper man all den utstrakte volden.

Eller så kunne vi bare kaste begge to til løvene, og se hvem som overlevde lengst, slik som gladiatorene...

En mer moderne versjon er selvsagt at de har selvmordsbombere som assistenter som forsøker å ta knekken på motstanderen.

Med fredfulle hilsener

God morgen, Sør!*s*

"Det må da være hurtigere og langt mere effektivt å gi dem en pistol hver...??? Så slipper man all den utstrakte volden."

Men tenk deg om litt, da mann! Skulle jeg heller ha våknet til "Pang!"?

"Eller så kunne vi bare kaste begge to til løvene, og se hvem som overlevde lengst, slik som gladiatorene..."

Tja, det kunne vi, men det blir så innmari fort sølete. Skikkelig messy, på godt norsk.

"En mer moderne versjon er selvsagt at de har selvmordsbombere som assistenter som forsøker å ta knekken på motstanderen."

Næsj, det forstår du vel at ikke de ikke kan. Det er jo ikke sivilisert!

;o)

Med fredfulle hilsener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...