Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Åhhhhhh, for en strååålende dag. Fotballkampene i går var morsomme, håpet vårt scora mål, alt fryd og gammen!

I dag er det allerede 18 grader ute, blir nok knall. Skal til Svolvær, satser på båtliv og bading på "min" barndomsstrand. Sukk, tenk, så drar jeg dit med to unger! Livet raser avgårde.

Jeg har fått masse kompl. for kjolen jeg kjøpte i Bodø. Og den er bare så svalende og deilig.

Løp og kjøp når feriepengene kommer.

Du, forresten, så slagfedig du var i går :-) Tror den turen gjorde deg godt! Eller hadde du solsikk? He,he..

Kjæmpeklæm tel dæ. Kos dæ med onga og mainn i dag da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58075-solsikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg vennen:o)

Ja det er en strålende dag. Selv om jeg ikke sto opp før kl 10, sist jeg sjekka gradestokken sa den 23 grade,phu. Men skal ikke klage.

I går var i Geitvågen, unga bada og kosa seg i gummibåten, men sambo måtte på jobb så vi måtte dra tidlig.

I dag har eldstemann bursdag, han fyller 11 år. Skal ha voksenselskap i kveld også får vi se om det blir noe barneselskap i neste uka. Han har gitt klar beskjed om at Playstation 2 skal være i hus før han har selskap, så vi får se når det blir da:o)

Den kjolen skal jeg ha. Også tror jeg at jeg blir å kjøpe den andre også, må selvsagt prøve dem på da:o)

Var jeg slagferdig i går? Hva tenker du på da, debatten med Lion eller homofile debatten? Jeg kan når jeg vil,ser du:o) Eller kanskje jeg hadde et yders lite solstikk:o)

ps: nu e de bestæmt at vi fær tel Geitvågen i ettermiddag når sambo kommer hjæm, så det blir ikke voksn sælskap i kveld*s*

Vi tastes/snakkes

Stor klæm fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58075-solsikke/#findComment-246112
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...