Gå til innhold

Du vet at


winnie

Anbefalte innlegg

du ikke blir regnet som en venninne/venn når du blir bedt i bryllupet men ikke hører et ord om utdrikkningslaget?

Du ikke blir regnet som en god venn/venninne når du og partneren må sitte sammen med tantene i bryllupet, mens de andre vennene får sitte sammen?

At du slett ikke er gode venner med paret, de tar kontakt når de trenger hjelp/ låne noe.

Tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest truls iversen

hmmmmmmm

Vi har et vennepar som vi virkelig er venner med men vi satt ikke sammen med vennegjengen i bryllupet. her var alle i vennegjengen spredt godt utover slik at alle gjestene ble godt blandet. Kjempekoselig forresten.

Klart at venner er til for å misbrukes men selvsagt skal det andre veien også ....

tror nok jeg vet med meg selv når noen er venn eller bare bekjent.

det kan jo være ulike grunner til at man blir bedt i et bryllup. Jeg tror ikke at en bryllupsinvitasjon setter norm for om man er venn eller ikke.

Men å få en invitasjon til et bryllup hadde jeg sett på som positivt. Det er jo ikke alle og en hver man inviterer til sitt eget bryllup. Vi valgte med omhu.,....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Har du hatt en dårlig opplevelse nå eller er dette et indirekte spark til ei venninne som var i bryllupet men ikke du samt at hun ikke var i utdrikkingslaget osv?????

Dette oser av en ubehagelig opplevelse......

tar jeg feil????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...