Gå til innhold

Inne i solskinnet.....


Gjest Svanhild

Anbefalte innlegg

Gjest Svanhild

Her sitter jeg, da! Inne i det deilige været vi har her på Østlandet........ Heldigvis er det forholdsvis kjølig her jeg sitter, men skulle da myyye heller vært ute og kost meg i dag på denne vakre søndagen! Forbereder meg til eksamen - derfor...! Noen andre stakkarer i samme situasjon???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser stadig vekk folk som sitter og leser til eksamen utendørs. Det pleide jeg å gjøre også i "gamledager" da jeg gikk på skole. Kanskje litt vanskelig å ta pc'n ut, hvis du ikke har en bærbar en da.

Nå sitter jeg inne med en sutrete baby, som ikke liker varmen, og en mann med spysjuka. Men jeg er glad jeg slipper å lese til eksamen iallfall.

Vil ønske deg lykke til med eksamenene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg skal ha eksamen i morgen OG sitter inne i det fine været. Men jeg er ikke inne fordi jeg leser (idag skal jeg bare slappe av og samle krefter) - jeg er inne fordi jeg ikke tåler pollen, så jeg har det best inne når det er sol hele sommeren igjennom. Er jeg ute må jeg være på sjøen, da går det bra, men det er ikke så ofte jeg fåt til det dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som pollenallergiker og relativt høygravid trives jeg helt greit innendørs akkurat nå - men så har jeg heller aldri hatt det helt store behovet for tropetemperaturer..

Ja til vår hele året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som pollenallergiker og relativt høygravid trives jeg helt greit innendørs akkurat nå - men så har jeg heller aldri hatt det helt store behovet for tropetemperaturer..

Ja til vår hele året!

Enig!! Ja, til vår. Cluet er jo at vi har ikke vår her i landet lenger. Vi går rett fra vinter til sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg har berre nesten våkna enno, så eg har ikkje komme meg så langt som ut på balkongen. og det er kanskje like greit, ettersom eg ikkje har klær på enno :)

men dagen skal definitivt tilbringes i sola, for eg har d-vitaminmangel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanhild

eg har berre nesten våkna enno, så eg har ikkje komme meg så langt som ut på balkongen. og det er kanskje like greit, ettersom eg ikkje har klær på enno :)

men dagen skal definitivt tilbringes i sola, for eg har d-vitaminmangel!

Vent til _noen_klær er på da i hvertfall, men så synes jeg definitivt su skal komme deg ut i solen, ja!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanhild

Akkurat nå sitter jeg inne siden jeg sto opp sent. Men nå drar hele familien på grill-og soltur ;-)

Det hørtes da utrolig deilig ut!!!! :o) Kos dere, da!! Jeg får ta det igjen neste helg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanhild

Som pollenallergiker og relativt høygravid trives jeg helt greit innendørs akkurat nå - men så har jeg heller aldri hatt det helt store behovet for tropetemperaturer..

Ja til vår hele året!

Høygravid og pollenallergi? Høres fornuftig ut å holde seg innomhus, da, ja! :o(

Tror det skal bli litt mer skyer i midten av neste uke........da blir det kanskje litt lettere..??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanhild

Jeg skal ha eksamen i morgen OG sitter inne i det fine været. Men jeg er ikke inne fordi jeg leser (idag skal jeg bare slappe av og samle krefter) - jeg er inne fordi jeg ikke tåler pollen, så jeg har det best inne når det er sol hele sommeren igjennom. Er jeg ute må jeg være på sjøen, da går det bra, men det er ikke så ofte jeg fåt til det dessverre.

Hmm....flere pollenallergikere...! Føler med deg, og er fristet til å overføre penger til båt..! ;o)

Lykke til i morgen!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanhild

Jeg ser stadig vekk folk som sitter og leser til eksamen utendørs. Det pleide jeg å gjøre også i "gamledager" da jeg gikk på skole. Kanskje litt vanskelig å ta pc'n ut, hvis du ikke har en bærbar en da.

Nå sitter jeg inne med en sutrete baby, som ikke liker varmen, og en mann med spysjuka. Men jeg er glad jeg slipper å lese til eksamen iallfall.

Vil ønske deg lykke til med eksamenene!

Hei!

Liten bordplass ute hindrer meg i å trekke ut, desverre.... Mange oppslagsverk på en gang her nå! Men jeg skal nok ta det igjen etter eksamen når regnbygene slår innover landet, og sommeren i praksis er over for i år...... he,he....

Håper dere andre slipper unna sypysyken, da!!!!

Ha en fin søndag likevel!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svanhild

nei.

men du kan lese til examen ute oxo

Man _kan_ lese utendørs, men ikke når man har et pittelite bord til rådighet og 6-7 bøker som til enhvertid skal slås opp i....grrr.......! Jeg tar meg dog noen pauser for å få litt energi! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Du har min dypeste medfølelse, jeg vet hvor jævlig du har det. Men nå er det vel ikke lenge igjen for deg heller? Hold ut, vi kan nyte sommeren etter eksamen. Ikke moro å stryke heller... Det verste er nesten alle som ringer og skal på stranden, ut og grille, ditt og datt... og man kan ikke. *sukk* Men vi har valgt det selv! Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har jeg hatt det hele uken, og kommer til sitte inne neste uke også. Typisk eksamene mine, kommer alltid rett etter finværet! Også begynner det å regne akkurat det sekundet jeg går ut av eksamenslokalet...

Nå er jeg så likblek at det er nesten litt pinlig :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til _noen_klær er på da i hvertfall, men så synes jeg definitivt su skal komme deg ut i solen, ja!! :o)

eg kjem meg visst ikkje ut i sola likevel, det er så SINNSSYKT varmt at eg orker berre ikkje! det er for varmt inne også, så ute kjem ikkje på tale! *puste, pese, svette*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Det hørtes da utrolig deilig ut!!!! :o) Kos dere, da!! Jeg får ta det igjen neste helg.....

Takk for det! Jo, det var koselig, men det ble for varmt etter hvert. For kladt i vannet til å avkjøle seg, synes jeg. Er litt pysete slik ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanhild

eg kjem meg visst ikkje ut i sola likevel, det er så SINNSSYKT varmt at eg orker berre ikkje! det er for varmt inne også, så ute kjem ikkje på tale! *puste, pese, svette*

He,he... Ja er det ikke det ene så er det det andre!! Kjenner meg veeeeldig godt igjen der, må jeg si!!! Godt det har kommet litt regn her hos meg i dag i allefall - det setter jeg pris på!!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanhild

Takk for det! Jo, det var koselig, men det ble for varmt etter hvert. For kladt i vannet til å avkjøle seg, synes jeg. Er litt pysete slik ;o)

Enig med deg - vannet må få litt bedre temp før jeg våger meg uti også!!! Mye igjen av sommeren enda, håper jeg!! Blir nok en dukkert etterhver! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...