Gå til innhold

alkohol


Gjest -gutt-17

Anbefalte innlegg

Gjest -gutt-17

Jeg var på en uteplass der det er 22års aldersgense, jeg ble utrolig dårlig behandlet, selv om jeg fikk servert sprit og øl. Jeg hater den plassen.

Men spørsmålet var egentlig, kan jeg politianmelde dem for å ha servert sprit til en 17åring uten at det vil få noen følger for meg?

Vil de da få en bot eller mister de sjenkelisensen, eller bryr politiet seg ikke om sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er tingen er at du skulle hatt en forbannades omgang juling, en omgang som ikke ligner noe som helst.

Det vil selvsagt også skje om du anmelder dem, en anmeldelse du uansett ikke vil komme noen vei med.

Men at du er en forbanna kødd av en umoden liten sutreunge, det finnes det ingen tvil om, og hadde jeg hatt deg her skulle jeg på egenhånd sørget for at du ikke hadde blitt i stand til å anmelde noen, på veldig, veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det som er tingen er at du skulle hatt en forbannades omgang juling, en omgang som ikke ligner noe som helst.

Det vil selvsagt også skje om du anmelder dem, en anmeldelse du uansett ikke vil komme noen vei med.

Men at du er en forbanna kødd av en umoden liten sutreunge, det finnes det ingen tvil om, og hadde jeg hatt deg her skulle jeg på egenhånd sørget for at du ikke hadde blitt i stand til å anmelde noen, på veldig, veldig lenge.

WOW!

Pauser du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!

Pauser du deg?

Akkurat stått opp, skal på ny vakt om noen få minutter, og jeg måtte bare få ut litt hete-frustrasjon!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er tingen er at du skulle hatt en forbannades omgang juling, en omgang som ikke ligner noe som helst.

Det vil selvsagt også skje om du anmelder dem, en anmeldelse du uansett ikke vil komme noen vei med.

Men at du er en forbanna kødd av en umoden liten sutreunge, det finnes det ingen tvil om, og hadde jeg hatt deg her skulle jeg på egenhånd sørget for at du ikke hadde blitt i stand til å anmelde noen, på veldig, veldig lenge.

Å,du tror du er tøff du!Skal vedde på at du var en større drittsekk da du var på den alderen!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å,du tror du er tøff du!Skal vedde på at du var en større drittsekk da du var på den alderen!!!!!!!!!!!!!!

Jeg var faktisk mye snillere når jeg var på den alderen enn hva jeg er nå.

Jeg har uansett aldri vært en hevngjerrig, ondskapsfull taper, noe som fyren over her tydligvis later til å være.

"Er noen slemme mot meg så ringer jeg onkel politi og får stedet stengt, bare fordi de ikke var snille nok mot meg...".

Tapere kaller man sånne folk, og 17 åringer bør ha vokst fra trikset med å løpe å sladre til den første voksne personen de ser.

De fleste av oss lærte trossalt det før vi begynte på barneskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Det som er tingen er at du skulle hatt en forbannades omgang juling, en omgang som ikke ligner noe som helst.

Det vil selvsagt også skje om du anmelder dem, en anmeldelse du uansett ikke vil komme noen vei med.

Men at du er en forbanna kødd av en umoden liten sutreunge, det finnes det ingen tvil om, og hadde jeg hatt deg her skulle jeg på egenhånd sørget for at du ikke hadde blitt i stand til å anmelde noen, på veldig, veldig lenge.

Men var ikke hans spørsmål egentlig rettet mot serveringen??

Som jeg forsto, så spør han om han kan anmelde stedet for å servere han sprit og øl...??

Eller tok jeg helt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var ikke hans spørsmål egentlig rettet mot serveringen??

Som jeg forsto, så spør han om han kan anmelde stedet for å servere han sprit og øl...??

Eller tok jeg helt feil...

Joa, den kan han selvsagt, men det kommer han jo selvfølgelig ingen vei med.

Dessuten er det så vanlig at folk framskaffer falsk legitimasjon, så dørvaktene kan jo bare si at de sjekket hans legg når de kom, at det stemte (det er jo ikke lett å se..), og han ligger like tynt han.

Håper han gjør det og får juling av vaktene. Så umoden og utspekulert som fyren virker kunne han ha godt av en god gammaldags omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...