Gå til innhold

Helvetes mannfolk


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Avtalen var at han skulle være her kl 1530, senest kl 16. Så sitter jeg her da. Pakket og klar. De vi skulle treffe har ringt å etterlyst oss allerede, de måtte dra kl 18 igjen så....

Tro hva klokken er når han endelig dukker opp?

Jeg vil spy hver gang han nevner denne helvetes hobbyen sin.

Og til de som lurer, vi er ikke bare kjærester. Men et veletablert par med hus og barn. Barna sitter også her og venter, svært utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiltredes - helvetes, helvetes mannfolk!!

Der kom han, en time etter hva han lovet. Ikke en unnskyldning, ikke en forklaring.

HELVETES MANNFOLK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom han, en time etter hva han lovet. Ikke en unnskyldning, ikke en forklaring.

HELVETES MANNFOLK

Ja,ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mannfolk

De gjør faen meg ikke noe annet enn å mase og klage. Alt skal gå etter hennes pipe, hvis ikke blir det kjeft. Ikke nok med det, men hun må gå rundt og fortelle det til alle hun kjenner også, hva slags udugelig mann hun har som ikke kan passe tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gjør faen meg ikke noe annet enn å mase og klage. Alt skal gå etter hennes pipe, hvis ikke blir det kjeft. Ikke nok med det, men hun må gå rundt og fortelle det til alle hun kjenner også, hva slags udugelig mann hun har som ikke kan passe tiden.

Egentlig unødvendig å fortelle det til alle og enhver, alle vet jo hvordan mannfolk er uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Et rekordforsøk : fra skjeggete og uvasket i joggedress til nybarbert, nydusjet i dress på 13,5 minutter ! Slå den damer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et rekordforsøk : fra skjeggete og uvasket i joggedress til nybarbert, nydusjet i dress på 13,5 minutter ! Slå den damer !

Skulle vel kunne gå det.....ettersom jeg slipper unna barberinga...

Men det går litt tid om jeg må tørke håret da...hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han plutselig blitt sånn? Eller hadde han problemer med tid, respekt for avtaler osv før dere ble gift og fikk barn???

Syns ofte jeg hører folk klage, men du kunne jo valgt en mann som faktisk kunne overholde simple avtaler. Du har selv valgt å leve med en sånn mann, nå får du steke i ditt eget fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Der kom han, en time etter hva han lovet. Ikke en unnskyldning, ikke en forklaring.

HELVETES MANNFOLK

Du har vel satt ham på plass nå da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har vel satt ham på plass nå da :o)

Å ja du kan tro jeg satte han på plass. Kan ikke fordra akkurat det der. Og det at han kommer for sent hver jævla gang, gjør meg ikke akkurat hyggeligere innstilt til hans kjære hobby:o)

Men vi har da hatt en fantastisk dag til tross for det:o) Jeg er heldigvis ikke langsint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;-)) *pytt-pytt*

Det gjorde ikke noe egentlig:o) Tro meg*s* Skulle ikke fjerne nicket mitt, men så ble det fjerna likevel. Og når jeg skrev det andre innlegget var jeg så sinna at det gikk litt fort i svingene:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et rekordforsøk : fra skjeggete og uvasket i joggedress til nybarbert, nydusjet i dress på 13,5 minutter ! Slå den damer !

Jeg klarer å dusje i løpet av "Wind Cries Mary" av Jimi Hendrix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et rekordforsøk : fra skjeggete og uvasket i joggedress til nybarbert, nydusjet i dress på 13,5 minutter ! Slå den damer !

No problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et rekordforsøk : fra skjeggete og uvasket i joggedress til nybarbert, nydusjet i dress på 13,5 minutter ! Slå den damer !

.....jeg kan bruke halvparten av den tiden.....og bli dobbelt så pen......

Jadda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...