Gå til innhold

Urinveis-et-eller-annet?

Anbefalte innlegg

Gjest jjentenn

Hei! Er en jente på 21 år. Jeg lurer på om mine plager kan skyldes noe i urinveiene - evt. hva annet kan det være? (Får ikke legetime på ganske mange uker, så jeg må vite om dette er noe som haster...)

Må "late vannet" hele tiden (de siste par ukene kanskje), er veldig tørst og drikker mange liter vann om dagen. Her en natt voknet jeg av at jeg tisset på meg... det har jeg ikke gjort siden jeg var 2-3 år. I tillegg er jeg konstant kvalm, og i dag har jeg ikke greid å spise særlig mye, men det har gått greit fram til nå. I dag kom det i tillegg grønn utflod (fra skjeden). Jeg har også mye vondt i magen - den eneste forandringen er at det for et par uker siden var en ekkel stikkende smerte like over skambenet, midt på. Ellers har jeg lenge hatt vondt på sidene i magen, noe som forverrer seg ved trening. Allmenntilstanden har hittil vært grei bortsett fra magesmertene, men i dag føler meg ganske varm i kroppen, og er veldig tørst og slapp. Har også en meget øm og hoven kul på siden under haka.

Håper du kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58122-urinveis-et-eller-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...