Gå til innhold

The Sims tilleggspakker


Reg@l

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja......

Eg har Livin' Large. Den syns eg var veldig kjekk.

Eg har HotDate, den har eg nesten ikkje fått spilt med enda. Men umiddelbart vart eg ikkje så superimponert som eg hadde trudd eg skulle bli da eg venta og venta på at den skulle kome ut.

Eg fikk den ferie-ekspansjonen for nokre dagar sidan og har ikkje prövd den enda, så der kan eg ikkje uttale meg.

HouseParty har eg ikkje brydd meg med å kjöpe.

Så langt er det Livin' Large som er den mest uunnvärlege, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livin' Large. Men, jeg har nå alle og synes de er morsomme, men de tingene jeg bruker mest er de jeg har lastet ned fra nettet, så jeg hadde vel egentlig ikke trengt noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En som liker Sims

Livin' Large. Men, jeg har nå alle og synes de er morsomme, men de tingene jeg bruker mest er de jeg har lastet ned fra nettet, så jeg hadde vel egentlig ikke trengt noen.

Hei!

Hvordan får du ting du har lastet ned fra nettet inn i spillet? (Går ut fra at det var det du snakket om) Har selv prøvd å laste ned masse møbler, ting, mennesker osv., men fikk de ikke inn i spillet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvordan får du ting du har lastet ned fra nettet inn i spillet? (Går ut fra at det var det du snakket om) Har selv prøvd å laste ned masse møbler, ting, mennesker osv., men fikk de ikke inn i spillet..

Når du installerte Sims fikk du egne foldere til alle tingene, husene osv. Du må plassere alt du laster ned i de rette folderne. F.eks. ting (møbler o.l. ) skal i ...../Maxis/TheSims/Downloads

Klær skal i ..../Maxis/TheSims/Gamedata/Skins

Tapeter skal i ..../Maxis/TheSims/Gamedata/Walls

Og gulv skal i .../Maxis/TheSims/Gamedata/Floors

Hus legger du i ..../Maxis/TheSims/UserDataX/Houses

hvor X står for nummeret på nabolag ditt. Husk at du sletter det huset som opprinnelig stod der, men du kan lage et uendelig antall nabolag ved å kopiere hele UserData folderen (hvilken som helst) og så lage nytt nummer bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Når du installerte Sims fikk du egne foldere til alle tingene, husene osv. Du må plassere alt du laster ned i de rette folderne. F.eks. ting (møbler o.l. ) skal i ...../Maxis/TheSims/Downloads

Klær skal i ..../Maxis/TheSims/Gamedata/Skins

Tapeter skal i ..../Maxis/TheSims/Gamedata/Walls

Og gulv skal i .../Maxis/TheSims/Gamedata/Floors

Hus legger du i ..../Maxis/TheSims/UserDataX/Houses

hvor X står for nummeret på nabolag ditt. Husk at du sletter det huset som opprinnelig stod der, men du kan lage et uendelig antall nabolag ved å kopiere hele UserData folderen (hvilken som helst) og så lage nytt nummer bak.

Kan jeg legge de samme sakene, klær, møbler osv i de mappene du nevnte i Hot Date?

Har prøvd å legge f. eks et juletre ;-) i The Sims/ Download mappen, men det gikk ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest En som liker Sims

Når du installerte Sims fikk du egne foldere til alle tingene, husene osv. Du må plassere alt du laster ned i de rette folderne. F.eks. ting (møbler o.l. ) skal i ...../Maxis/TheSims/Downloads

Klær skal i ..../Maxis/TheSims/Gamedata/Skins

Tapeter skal i ..../Maxis/TheSims/Gamedata/Walls

Og gulv skal i .../Maxis/TheSims/Gamedata/Floors

Hus legger du i ..../Maxis/TheSims/UserDataX/Houses

hvor X står for nummeret på nabolag ditt. Husk at du sletter det huset som opprinnelig stod der, men du kan lage et uendelig antall nabolag ved å kopiere hele UserData folderen (hvilken som helst) og så lage nytt nummer bak.

Hjelp!

I de forskjellige mappene som du nevnte, ligger de forskjellige tingene i egne mapper..hva gjør jeg da med de jeg har lastet ned? Får det ikke helt til jeg altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!

I de forskjellige mappene som du nevnte, ligger de forskjellige tingene i egne mapper..hva gjør jeg da med de jeg har lastet ned? Får det ikke helt til jeg altså..

Nei, du legger dem utenfor alle de eksisterende mappene i Downloads-mappen. Eventuelt kan du lage en mappe her hvor du legger alt du har lastet ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg legge de samme sakene, klær, møbler osv i de mappene du nevnte i Hot Date?

Har prøvd å legge f. eks et juletre ;-) i The Sims/ Download mappen, men det gikk ikke.

Ja, det er det samme for alle versjonene. Jeg vet ikke hvorfor juletreet ditt ikke kommer fram. Det er da et juletre som følger med Livin' Large, som skulle være der allerede. Har du sett overalt? Jeg tror det ligger under Decorative (i spillet). Det er en .iff-fil er det ikke? Hvis det er en exe-fil må du jo installere den først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En som liker Sims

Nei, du legger dem utenfor alle de eksisterende mappene i Downloads-mappen. Eventuelt kan du lage en mappe her hvor du legger alt du har lastet ned.

Får det fortsatt ikke til jeg altså..prøver og prøver..har lagt de forskjellige nedlastingene i de mappene du sa, men det funker fortsatt ikke.

(Har Sims Livin Large forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får det fortsatt ikke til jeg altså..prøver og prøver..har lagt de forskjellige nedlastingene i de mappene du sa, men det funker fortsatt ikke.

(Har Sims Livin Large forresten)

Har du spillet oppe mens du legger filene i mappene? Du må starte spillet på nytt igjen for at de skal virke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Ja, det er det samme for alle versjonene. Jeg vet ikke hvorfor juletreet ditt ikke kommer fram. Det er da et juletre som følger med Livin' Large, som skulle være der allerede. Har du sett overalt? Jeg tror det ligger under Decorative (i spillet). Det er en .iff-fil er det ikke? Hvis det er en exe-fil må du jo installere den først.

Det er datteren min som laster ned alt som har med Sims å gjøre. Ja, jeg har begynt å like det jeg også ;-)

Får ikke til å innstallere Living Large. Har bare Hot date. Må jeg ha Living Large får å få objektene til å komme fram?

Prøvde å legge en seng i Downloads, men den vistes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er datteren min som laster ned alt som har med Sims å gjøre. Ja, jeg har begynt å like det jeg også ;-)

Får ikke til å innstallere Living Large. Har bare Hot date. Må jeg ha Living Large får å få objektene til å komme fram?

Prøvde å legge en seng i Downloads, men den vistes ikke.

Som jeg skrev til "en som liker sims", spillet må være slått av når du legger inn nye objekter. Hvis du hadde det oppe må du starte det på nytt. Jeg vet ikke hvorfor du ikke får fram objektene. Du laster ned zip-filen fra en Sims-side, ikke sant? Så unzip'er du den? Og legger .iff-filen i Downloads-folderen. Du legger ikke hele zip-filen i, bare .iff-filen. Forstår du? Jeg bruker en egen folder som jeg laster ned ting i, og etterhvert som jeg unzip'er dem flytter jeg dem over i Downloads-folderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest En som liker Sims

Har du spillet oppe mens du legger filene i mappene? Du må starte spillet på nytt igjen for at de skal virke.

Gjorde det, men det gikk ikke for det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det, men det gikk ikke for det:(

Du vet at det bare er .iff-filen som skal legges i Downloads-folderen, ikke hele zip-filen? Du må unzip'e dem først., med et program som f.eks. WinZip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En som liker Sims

Du vet at det bare er .iff-filen som skal legges i Downloads-folderen, ikke hele zip-filen? Du må unzip'e dem først., med et program som f.eks. WinZip.

Ja, det vet jeg..skal sjekke nå, men jeg er ganske sikker på at det bare er .iff.filen som ligger der. VET at alle er unzippa iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vet jeg..skal sjekke nå, men jeg er ganske sikker på at det bare er .iff.filen som ligger der. VET at alle er unzippa iallefall...

Hvis ikke dette stemmer, så vet ikke jeg hva som kan ha gått galt. Du vet at når du skal se etter det du har lastet fram i The Sims, så må du klikke på det "liggende åttetallet"? Altså, det å bare klikke på stolen f.eks. holder ikke, da får du bare fram det som opprinnelig var i spillet. Men nede til høyre er det et liggende åttetall (evighetstegn), og det viser alle objekter i den kategorien, inkludert de du har lastet ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En som liker Sims

Hvis ikke dette stemmer, så vet ikke jeg hva som kan ha gått galt. Du vet at når du skal se etter det du har lastet fram i The Sims, så må du klikke på det "liggende åttetallet"? Altså, det å bare klikke på stolen f.eks. holder ikke, da får du bare fram det som opprinnelig var i spillet. Men nede til høyre er det et liggende åttetall (evighetstegn), og det viser alle objekter i den kategorien, inkludert de du har lastet ned.

Det visste jeg ikke...forsøker igjen..men har det noe å si hvor jeg har plassert spillet?

Mitt ligger under C:Games...

Det jeg har lasta ned la jeg under C:Games/Downloads.

Forsøkte også C:Games/Downloads/Programfiles/Maxis/TheSims/Downloads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg ikke...forsøker igjen..men har det noe å si hvor jeg har plassert spillet?

Mitt ligger under C:Games...

Det jeg har lasta ned la jeg under C:Games/Downloads.

Forsøkte også C:Games/Downloads/Programfiles/Maxis/TheSims/Downloads

Nei, det har ingenting å si hvor du har lagt inn spillet. Håper det virker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En som liker Sims

Nei, det har ingenting å si hvor du har lagt inn spillet. Håper det virker nå.

Plager deg litt nå, men jeg får det ikke til..finner ikke det åtte-tallet jeg altså..men jeg har jo lagt inn tingene jeg lastet ned slik du sa jeg skulle gjøre det..

Litt kjedelig attdet ikke går, for jeg gleda meg litt til å bruke de nye tingene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...