Gå til innhold

snatr gravid


Gjest noha

Anbefalte innlegg

jeg,er en jente på snart 29 år

mitt problem er å bli gravid.jeg var gravid utnforlivmora (eggledern) har gått snart ett år og ingen ting skjer.skal jeg da ta kontakt med min lege å høre om tabl.som fremkaller eggløsnig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis det er gått ett år siden graviditeten utenfor livmoren, kan du søke hjelp. Hvis du har regelmessige menstuasjoner vil slike tabletter nok ikke kunne hjelpe deg. Det kan være fare for at det er en skade på dine eggledere som gjør at du fikk graviditet der og nå ikke blir gravid. Det kan undersøkes med laparoskopi (kikkhullsoperasjon) eller evt røntgen. Ved ødelagte eggledere er prøverørsbehandling aktuell.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er gått ett år siden graviditeten utenfor livmoren, kan du søke hjelp. Hvis du har regelmessige menstuasjoner vil slike tabletter nok ikke kunne hjelpe deg. Det kan være fare for at det er en skade på dine eggledere som gjør at du fikk graviditet der og nå ikke blir gravid. Det kan undersøkes med laparoskopi (kikkhullsoperasjon) eller evt røntgen. Ved ødelagte eggledere er prøverørsbehandling aktuell.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Tusen takk for svaret. Men når jeg vart operert,fikk jeg beskjed om at den ene egglederen var blit fjernet.Den andre egglederen var helt i orden,men jeg hadde en litten syste på den.Når dem da ikke gjorde noe med den,så betyr sikkert det at den ikke kan hindre eggløsnig? så da kan kansje eggløsnigstableter være løsningen? jeg er bekymret for å ikke bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest (Anonymous)

Hvis det er gått ett år siden graviditeten utenfor livmoren, kan du søke hjelp. Hvis du har regelmessige menstuasjoner vil slike tabletter nok ikke kunne hjelpe deg. Det kan være fare for at det er en skade på dine eggledere som gjør at du fikk graviditet der og nå ikke blir gravid. Det kan undersøkes med laparoskopi (kikkhullsoperasjon) eller evt røntgen. Ved ødelagte eggledere er prøverørsbehandling aktuell.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

hei, jeg lurte på hva pergotimel er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...