Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tar deg en tur ut i den varme sommerkvelden. Eller kryper opp i fanget på pusesamboeren og maler slik som bare Lion'er kan gjøre:o)

Jeg veksler mellom altanen og å være inne. Det er fremdeles ubehagelig varmt ute.

Pusesamboer? Han er tøffere enn toget og er selvsagt ute og racer rundt på motorsykkelen sin nå, som seg hør og bør.

Jeg veksler mellom altanen og å være inne. Det er fremdeles ubehagelig varmt ute.

Pusesamboer? Han er tøffere enn toget og er selvsagt ute og racer rundt på motorsykkelen sin nå, som seg hør og bør.

..får du ikke væ'me på tur, eller vil du ikke??

Friskt å kjøre mc nå vettu....;-)

*lurer på om Unni har fått lufta seg i dag gitt*..

Annonse

..får du ikke væ'me på tur, eller vil du ikke??

Friskt å kjøre mc nå vettu....;-)

*lurer på om Unni har fått lufta seg i dag gitt*..

Nope, jeg får ikke være med, for da må ungene være alene hjemme. Da antar jeg at de hadde spist is og non-stop til kvelds, satt fyr på kåken og diverse småknæsk.

At han er tøffere enn toget betyr fortsatt ikke at du er det:o) Samboern til pusen mente jeg*s*

Det er sant at det er ubehagelig varmt, nå er det 22 grader ute fortsatt. Faller den ikke mere nå så er blir det tropenatt:o)

Vi hadde 30 grader i skyggen i dag, ja ubehagelig varmt.

At han er tøffere enn toget betyr fortsatt ikke at du er det:o) Samboern til pusen mente jeg*s*

Det er sant at det er ubehagelig varmt, nå er det 22 grader ute fortsatt. Faller den ikke mere nå så er blir det tropenatt:o)

Vi hadde 30 grader i skyggen i dag, ja ubehagelig varmt.

Det er bare pingler so msynes at det er ubehagelig varmt. Jeg synes at det er såpass varmt at nesehårene mine spretter ut.

Det er bare pingler so msynes at det er ubehagelig varmt. Jeg synes at det er såpass varmt at nesehårene mine spretter ut.

Da er vel vi begge pingler da:o) Siden vi begge sa at det var ubehagelig varmt ute da:o)

Men akkurat nå er det akkurat passe. Også er det svalt og godt i kjellern.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...