Gå til innhold

Anoreksi i VG i går???


Gjest wondring

Anbefalte innlegg

Gjest wondring

Jeg ble fortalt om at det sto om en anoreksi-jente i går i VG som fortalte litt om sin situsjon...

MEN jeg finner det ikke på VG`s internett sider...noen som kan hjelpe meg finne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk,men jeg hadde søkt der.Men jeg fant ikke det fra lørdagen som jeg leter etter....

Kanskje den ikke står/sto i nettutgaven av VG??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

tror ikke det står i nett utgaven, jeg søkte på navnet til jenta i artikkelen, og det kom ikke opp noe da heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest null00

tror ikke det står i nett utgaven, jeg søkte på navnet til jenta i artikkelen, og det kom ikke opp noe da heller

motisaz, jeg trodde at du ikke hadde anoreksi... hvorfor er du så interessert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

motisaz, jeg trodde at du ikke hadde anoreksi... hvorfor er du så interessert da?

for det første så går det an å interresere seg om en sykdom man ikke har, for det andre er jeg ikke så interresert, prøvde bare hjelpe wondering med det hun lurte på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest null00

for det første så går det an å interresere seg om en sykdom man ikke har, for det andre er jeg ikke så interresert, prøvde bare hjelpe wondering med det hun lurte på

ååå jeg trodde at du hadde anoreksi, jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...