Gå til innhold

Thor Eggen


musikeren

Anbefalte innlegg

Går det ikke an å få fjerna den pæreforma tomskallen der? Aldri har jeg hørt noen som til de grader kan strø om seg med tomme klisjeer og fraser, og samtidig ha så lite peil på hva han prater om. Et visst språkøre derimot, det må han ha. Det virker som han har innstudert tonefallet til alle sportskommentatorer fra 1970 og oppover, bare at han overdriver verre enn Bettan og Jan Werner for full pupp! Herregud for en fjomp!

Hælvete! Hvorfor må de la han i det hele tatt kommentere noe?! Jeg blir så forbanna når jeg hører kjeften hans! Kunne vi ikke blitt spart for tomsingen nå under fotball-vm ihvertfall?! Faan pule i hælvete! Jeg skrur av tvert! Hver gang. Møter jeg han skal jeg teipe igjen kjeften hans med gaffa-teip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er kul, han. Dvs. han VAR kul, for jeg har ikke sett på sport på mange år. En gang han hadde litt tid til overs før neste innslag så sa han: "Ja, nå har vi for mye tid her, så da får jeg ta en sang for å fylle ut"..... og så sang han :)

En annen gang da han skulle gjennomgå tippekupongen, sa han: "Og jeg leser bare markeringene. Markeringene, markeringene, markeringene......"

Driiiiiitkult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kul, han. Dvs. han VAR kul, for jeg har ikke sett på sport på mange år. En gang han hadde litt tid til overs før neste innslag så sa han: "Ja, nå har vi for mye tid her, så da får jeg ta en sang for å fylle ut"..... og så sang han :)

En annen gang da han skulle gjennomgå tippekupongen, sa han: "Og jeg leser bare markeringene. Markeringene, markeringene, markeringene......"

Driiiiiitkult

Vel. Ok. Mulig han har humor. Men kunne han isåfall ikke blitt humorist istedet? Sportskommentatorparodier for eksempel, det ville han sikkert gjort dritbra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Ok. Mulig han har humor. Men kunne han isåfall ikke blitt humorist istedet? Sportskommentatorparodier for eksempel, det ville han sikkert gjort dritbra.

Sportshumorist kunne han blitt - for noe så tragisk som fotball skal man faen meg leite lenge etter ...

ja, kanskje bortsett fra golf da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Ok. Mulig han har humor. Men kunne han isåfall ikke blitt humorist istedet? Sportskommentatorparodier for eksempel, det ville han sikkert gjort dritbra.

Egentlig gir jeg faen. Kan vi ikke snakke om hestehalen din isteden? Satan så lang den er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig gir jeg faen. Kan vi ikke snakke om hestehalen din isteden? Satan så lang den er!

Åja? Kva veit du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja? Kva veit du om det?

jeg sa jo her tidligere at jeg så deg på Oslo S. Du passerte 2 meter unna meg. "Hmm, var ikke det der musikeren" tenkte jeg. "Visst faen var det musikeren" konkluderte jeg..... men da var du borte.

Jeg tror ihvertfall det var deg, og var det ikke deg, så er det noen andre som har en lang hestehale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sa jo her tidligere at jeg så deg på Oslo S. Du passerte 2 meter unna meg. "Hmm, var ikke det der musikeren" tenkte jeg. "Visst faen var det musikeren" konkluderte jeg..... men da var du borte.

Jeg tror ihvertfall det var deg, og var det ikke deg, så er det noen andre som har en lang hestehale :)

Forrige fredag? Nope.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige fredag? Nope.

da var det jo bra jeg ikke tok kontakt med en helt fremmed mann! TENK på hva han kunne funnet på! Også med DEN hestehalen da!

natta musikeren.... suss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oline

jeg sa jo her tidligere at jeg så deg på Oslo S. Du passerte 2 meter unna meg. "Hmm, var ikke det der musikeren" tenkte jeg. "Visst faen var det musikeren" konkluderte jeg..... men da var du borte.

Jeg tror ihvertfall det var deg, og var det ikke deg, så er det noen andre som har en lang hestehale :)

Det var nok Narvestad du så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæreformet *flir*

Husker du hvordan han så ut før, jeg mener før han gjorde noe med de ektreme bollekjakane. Stakkars mann - helt tragisk.

Åkke som, han er slitsom å høre på fordi han er så intens. Prater hele tiden og på en gnagende irriterende måte. Vanskelig å konsentrer seg om hva som foregår på skjermen.

Jeg ser ikke på fotball, men han kommenterer jo alpint også og smella går i ett. Eneste pusterommet er når Aamot kommer til - et befriende pusterom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Utseendet kan han jo ikke noe for egentlig, men vi synes han ligner på en hamster vi. Det er noe med uttrykket og tenna....

Stakkars

Måten han kommenterer på og stemmen hans er helt jævlig å høre på.

Han er hakket verre enn Lersveen (vet ikke hvordan det skrives)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæreformet *flir*

Husker du hvordan han så ut før, jeg mener før han gjorde noe med de ektreme bollekjakane. Stakkars mann - helt tragisk.

Åkke som, han er slitsom å høre på fordi han er så intens. Prater hele tiden og på en gnagende irriterende måte. Vanskelig å konsentrer seg om hva som foregår på skjermen.

Jeg ser ikke på fotball, men han kommenterer jo alpint også og smella går i ett. Eneste pusterommet er når Aamot kommer til - et befriende pusterom.

Hey! Shandy!:-) Så der er du:-) Lite jeg har sett deg her inne i det siste. Hm, trur jaggu jeg skal skrive en liten mail til deg ikveld.

Men når det gjelder han kjakemannen, gnagende var et veldig treffende ord ja. Han har en måte å prate på, og en stemme som gnager seg gjennom marg og bein! *grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...