Gå til innhold

Gud er en mann


Gjest Gudrun

Anbefalte innlegg

Gjest Gudrun

Det hevder Runar Søgaard. Og når han sier det så er det vel sånn det er. Han er dessuten rystet over at en del feminister skal ha det til at Gud er kvinne, hvis Gud er en kvinne hadde selvsagt navnet hans vært Gudrun mener Runar. Og jeg er aldeles enig med han.

_Og_, homoer har, som alle vet, ingenting i Guds hus og gjøre. La dem brenne i helvete hele gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gud MÅ være mann ja, hvis ikke hadde det ikke vært så mye faenskap på jorden.

Jeg har ikke lest denne boken hans, men jeg så programmet til Arve Juritzen(det treige) hvor Runar ble kryssforhørt.

Søgaard så bla. at han ikke hadde noe imot homofile, men for han personlig var det feil. Han hadde også mange homofile venner og prøvde ikke på noen måte å omvende dem, men respekterte dem som de var. Hvis de derimot kom til han å ba om å bli bedt for var de velkommne til det.

Juritzen var som vanlig arrogant og ufyselig og prøvde så godt han kunne å vrenge dette til noe det ikke var. Rett og slett uforskammet. Søgaard derimot snakket bra for seg og jeg har vanskelig for å forstå tankegangen til Juritzen her.

Hvorfor forlanger han respekt for sitt syn og legning, når han ikke respekterer at andre har et annet syn. Bare maser i veg med sitt og hører overhode ikke etter hva andre førsøker å si. Ikke bare her, men med andre personer han har hatt i stolen også.

Han er ufordragelig rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...