molli Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Vi pusser opp soverommet, der PC'en står, og derfor må den kobles fra noen (?) dager snart. Ha det fint i sommervarmen så lenge, alle sammen ! :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Vi skal vaske rundt og male det rommet min PC er på, men murveggene må vaskes først *grøss* derfor utsetter jeg det hele tiden! Lykke til med oppussing og PC fri tilværelse! :-) 0 Siter
Chloe Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Det _finnes_ andre løsninger!;o) God jobb! ) 0 Siter
molli Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Skrevet 10. juni 2002 Iiiiik! Iiiik her også ! Jeg kommer til å få abstinenser så det holder ! Men jeg er her ennå da :-) ! Samboer'n må kutte til en del planker og sånn først, så han har ikke røsket ut kablene her enda ! :-) Så jeg hev meg over PC'en for å suge til meg litt mer DOL. Kanskje han ikke får tatt denne veggen hvor PC'en står før i ettermiddag ?? :-) Så skal det males, og malingen skal i to strøk og tørke mellom hvert strøk. Jeg kommer til å sitte og glo på malingen og vente på at den skal tørke, så vi kan koble opp PC'en igjen ! :-) *abstinensskjelving på forhånd* 0 Siter
nanna Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Iiiik her også ! Jeg kommer til å få abstinenser så det holder ! Men jeg er her ennå da :-) ! Samboer'n må kutte til en del planker og sånn først, så han har ikke røsket ut kablene her enda ! :-) Så jeg hev meg over PC'en for å suge til meg litt mer DOL. Kanskje han ikke får tatt denne veggen hvor PC'en står før i ettermiddag ?? :-) Så skal det males, og malingen skal i to strøk og tørke mellom hvert strøk. Jeg kommer til å sitte og glo på malingen og vente på at den skal tørke, så vi kan koble opp PC'en igjen ! :-) *abstinensskjelving på forhånd* *rekker over en valium* ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.