Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Iiiiik!

Iiiik her også ! Jeg kommer til å få abstinenser så det holder ! Men jeg er her ennå da :-) !

Samboer'n må kutte til en del planker og sånn først, så han har ikke røsket ut kablene her enda ! :-) Så jeg hev meg over PC'en for å suge til meg litt mer DOL. Kanskje han ikke får tatt denne veggen hvor PC'en står før i ettermiddag ?? :-) Så skal det males, og malingen skal i to strøk og tørke mellom hvert strøk. Jeg kommer til å sitte og glo på malingen og vente på at den skal tørke, så vi kan koble opp PC'en igjen ! :-)

*abstinensskjelving på forhånd*

Annonse

Iiiik her også ! Jeg kommer til å få abstinenser så det holder ! Men jeg er her ennå da :-) !

Samboer'n må kutte til en del planker og sånn først, så han har ikke røsket ut kablene her enda ! :-) Så jeg hev meg over PC'en for å suge til meg litt mer DOL. Kanskje han ikke får tatt denne veggen hvor PC'en står før i ettermiddag ?? :-) Så skal det males, og malingen skal i to strøk og tørke mellom hvert strøk. Jeg kommer til å sitte og glo på malingen og vente på at den skal tørke, så vi kan koble opp PC'en igjen ! :-)

*abstinensskjelving på forhånd*

*rekker over en valium* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...